druga država

Osječanin poslao paket u Split, on završio u Njemačkoj!

PIXSELL

Riječ nije o manjoj pogrešci u dostavi, već o potpunom promašaju, s obzirom na to da se paket našao u drugoj državi

Paket koji je građanin poslao iz Osijeka u Split putem Hrvatske pošte završio je – u Njemačkoj, piše Index.hr. Pošiljatelj tvrdi da je prilikom slanja dobio urednu potvrdu s točno navedenom adresom primatelja, no praćenjem pošiljke putem sustava Hrvatske pošte utvrdio je da paket nije stigao na odredište, već je završio izvan Hrvatske.

Kako navodi, riječ nije o manjoj pogrešci u dostavi, već o potpunom promašaju, s obzirom na to da se paket našao u drugoj državi. Nakon što je primijetio neobičan tijek pošiljke, obratio se službi za korisnike Hrvatske pošte, pri čemu je, tvrdi, na odgovor čekao više od pola sata. Djelatnica mu je potvrdila da se paket doista nalazi u Njemačkoj te ga uputila da slučaj prijavi putem e-maila.

Odgovor, kaže, danima nije dobio. U međuvremenu je više puta pokušavao doći do informacija telefonom, no bez uspjeha, navodeći da je u nekoliko navrata na liniji čekao i više od sat vremena prije nego što bi se poziv prekinuo.

Pošiljatelj ističe kako mu paket više nije ni prioritet, već ga zabrinjava način poslovanja. Posebno ga čudi kako je pošiljka s adresom u Splitu završila u Njemačkoj, gdje se, prema sustavu praćenja, čak našla i u fazi dostave, konkretno na području Nürnberga.

Pošta istražuje

Iz Hrvatske pošte potvrdili su da su upoznati sa slučajem. Navode kako su po zaprimanju prigovora stupili u kontakt s njemačkom poštanskom službom te organizirali povrat pošiljke u Hrvatsku. Po dolasku, dodaju, provjerit će se adresnica i utvrditi odgovornost.

Pošiljatelju je, prema njihovim riječima, potvrđeno da će paket po povratku biti proslijeđen u Split, kao i da ostvaruje pravo na naknadu štete zbog prekoračenja roka dostave. Pisani prigovor zaprimljen je 11. prosinca, a iz HP-a napominju da je zakonski rok za odgovor do 30 dana, iako se, kako tvrde, korisnicima najčešće odgovara ranije.

Slični slučajevi, poručuju iz Hrvatske pošte, iznimno su rijetki i uglavnom su posljedica ljudske pogreške, no za takve situacije postoji jasno definiran protokol koji uključuje suradnju s poštanskim upravama drugih država i povrat pogrešno usmjerenih pošiljaka.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest