
HGK procjenjuje da će potrošnja na Crni petak premašiti 107 milijuna eura, uz oko pet milijuna fiskaliziranih računa
Kupci su i ove godine dan uoči Crnog petka očekivali veće popuste u trgovačkim centrima. Iako su natpisi najavljivali sniženja do 70 posto u optikama, 60 posto na kućanske aparate, 50 posto na kofere te između 15 i 30 posto na odjeću i obuću, mnogi su ostali razočarani. „Vidim negdje piše 70 posto, a to nigdje nisam našla, ostanu tri stvari koje nitko ne želi“, rekla je za RTL televiziju jedna Zagrepčanka.
Najbolje ponude ipak su na internetu, potvrđuje stručnjak za digitalni marketing Dino Oreški.
„Online trgovinama je logistički jednostavnije nuditi veće popuste. Što znači da kupci istraže online, dođu u fizičke trgovine i onda ili kupe u fizičkoj trgovini nakon što su isprobali taj proizvod, uzmu mobitel i naruče ga preko njega“, objašnjava Oreški.
Prema istraživanju Hrvatske gospodarske komore, 75 posto potrošača kupuje online, što je četiri posto više nego prošle godine. Gotovo trećina kupuje kako bi se nagradila, dok oko 24 posto kupuje unaprijed, najviše božićne darove. Žene kupuju češće, ali muškarci troše više, piše Net.hr.
HGK procjenjuje da će potrošnja na Crni petak premašiti 107 milijuna eura, uz oko pet milijuna fiskaliziranih računa.
„Procjena je da ćemo potrošiti, ako će se ovaj trend nastaviti, nekih 5,5 do šest posto više nego lani“, kaže Maja Bogović iz HGK.
Porast potrošnje rezultat je kombinacije inflacije i sve češćeg korištenja kartica, dok trgovci privlače kupce velikim fontovima, jarkim bojama i porukama o „nevjerojatnim popustima“. Popusti se protežu na gotovo sve – pa čak i na tretmane pomlađivanja.
Više u video prilogu RTL televizije:


