
Nakon objave natječaja za izgradnju znat će se hoće li se dionica graditi kao poluprofil s jednim kolnikom ili odmah kao puni profil s dva kolnika
U svibnju ove godine objavljena je Studija utjecaja na okoliš za dionicu brze ceste Našice-Čepin koja je sastavni dio podravske brze ceste, a koja se proteže od granice sa Slovenijom do granice sa Srbijom. Studija je inače već bila napravljena 2016. godine, no zbog isteka roka od osam godina, ponovljena je.
Podravska brza cesta predviđena je Strategijom prometnog razvitka Hrvatske iz 1999. godine kao i Programom prostornog uređenja Republike Hrvatske i to u duljini od oko 325 kilometara. Zahvat koji obrađuje objavljena Studija utjecaja na okoliš temelji na idejnom rješenju, a duljina te dionice iznosi oko 33,1 km. Zahvatit će Osječko-baranjske županiju, administrativno Našice te općine Podgorač, Koška i Čepin. Predviđena je izgradnja pet čvorova – Našice istok, Podgorač, Lug Subotički, Poganovci i Čepin.
Početak prije čvora Našice-istok
Započet će u Jelisavcu, neposredno prije čvora Našice-istok, odnosno priključka na brzu cestu D2. U početku se blago uspinje i prelazi nadvožnjakom preko regionalne željezničke pruge Dalj-Varaždin te potom mostom i potok Lapovac.
Nadalje se pruža uz rub šume i potom je predviđeno odmorište Našice. Po prelasku potoka Brezinica ulazi u Općinu Podgorač. Ubrzo je predviđen budući čvor Podgovrač, a nakon obilaska naselja Bijela Loza proći će rubom Općine Koška.
Prolazi za životinje i odmorišta
Na tom području predviđen je prolaz za životinje, a nakon prolaska kraj kanala Močilna nalazi se predviđeni čvor Lug Subotički te potom nastavlja rubom šumskog područja Breza, a slijedi čvor Poganovci.

Trasa potom obilazi naselje Poganovci, prolazi šumom Zečevo gdje će biti prolaz za životinje i potom ulazi u područje Čepin, odnosno južno od naselja Čokadinci i Čepinski Martinci gdje će biti odmorište.
Predviđena brzina 100 kilometara na sat
Brza cesta nadalje ulazi u područje šume Sijerkovina, slijedi prolaz za životinje te se trasa ponovo uzdiže nasipom i nadvožnjakom prelazi autocestu A5. Potom dolazi do objekata Centra za održavanje i kontrolu prometa Čepin. Završava na planiranom čvoru Čepin gdje se planirana brza cesta spaja s postojećom autocestom A5.
Predviđena dopuštena brzina je 100 kilometara na sat, a da li će se ova dionica graditi kao poluprofil s jednim kolnikom ili odmah kao puni profil s dva kolnika tek preostaje vidjeti kad dođe vrijeme za objavu natječaja za izgradnju. S obzirom na duljinu ove dionice sasvim sigurno će se graditi u fazama.
Više pogledajte u videu: