digitalne cijene

Lidl u svoje trgovine u Hrvatskoj uvodi veliku novost

Marko Mrkonjć/PIXSELL

Kako prenosi Tportal, razlog ovog poteza lanca bio je kako bi se omogućila brža i preciznija obrada i izmjena cijena, ali i nova interakcija s kupcima

Trgovački lanac Lidl odlučio se za veliku promjenu u svojim trgovinama u Hrvatskoj Naime, papirnate oznake cijena proizvoda odlaze u prošlost, a njih mijenjaju – moderne elektronske cijene . 

Kako prenosi Tportal, razlog ovog poteza lanca bio je kako bi se omogućila brža i preciznija obrada i izmjena cijena, ali i nova interakcija s kupcima. 

“Ove oznake nisu zamijenile samo cijene, već i ostale slikovne informacije za kupce, što je još jedan korak prema većoj digitalizaciji u našim trgovinama”, poručili su iz uprave Lidla.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest