Povećana gledanost

Europski izbori 2024.: Gledatelji izbornu noć proveli uz RTL!

RTL

Udarni termin RTL-a, tijekom kojega je emitirana i 'Ljubav je na selu', ostvario je 8,1 % veći udio u gledanosti (SHR) od glavnog konkurenta u ciljnoj skupini 18–59

Tijekom nedjeljnog izbornog dana i noći, RTL je donosio aktualne
vijesti, javljanja uživo i stručne analize rezultata iz Hrvatske
te ostalih zemalja članica EU, a središnju informativnu emisiju
RTL Danas gledatelji su pratili na RTL-u!

U terminu od 18 do 19,55 sati središnja informativna emisija RTL
Danas bio je najgledaniji news format u danu u ciljnoj skupini
18–59. Uz to, bio je 24,1 % gledaniji od središnje informativne
emisije glavnog konkurenta u ciljnoj skupini 18–59.

Udarni termin RTL-a, tijekom kojega je emitirana i ‘Ljubav je na
selu’, ostvario je 8,1 % veći udio u gledanosti (SHR) od glavnog
konkurenta u ciljnoj skupini 18–59.

Izbori RTL-a za europski parlament, kao i ostale aktualnosti iz
zemlje i svijeta, pratili su se i na web portalima i društvenim
mrežama RTL-a. Prikazi stranica news portala Danas.hr porasli su
tako 31 %, dok je doseg Facebook profila news portala Danas.hr
bio veći 24 % u odnosu na prošlu nedjelju. Da
RTL-ove gledatelje i čitatelje, unatoč slaboj izlaznosti,
politika ipak zanima, pokazuje i to što su korisnici na Facebook
stranicama RTL mreže ostvarili 9 % više interakcija i privukli 30
% više novih pratitelja u usporedbi s dnevnim prosjekom.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari