Osječka konditorska tvrtka, Kandit d.o.o., od kada je prije godinu dana u njezino vlasništvo ušla Mepas Grupa, u cijelosti ostvaruje svoje strateško opredjeljenje da nove tržišne pozicije
i rast ostvaruje inovacijama i redizajnom svojih brendova te
kontinuiranim ulaganjem u razvoj novih proizvoda.
U prvih šest mjeseci ove godine na tržište je uvedeno
petnaestak novih proizvoda, a u završnoj su fazi
razvojne aktivnosti na još 20-ak novih proizvoda. Ukupna brojka
novih artikala do kraja godine, od dolaska novog vlasnika, penje
se na 50 i rezultat je potpunog preobražaja asortimana za koji je
zaslužan vlastiti marketinško-razvojni tim u koji je primljeno
desetak mladih stručnjaka.
– Kandit je već do sada na tržište plasirao niz novih
proizvoda, a u pravi zalet kreće upravo sada. Sve na čemu smo
intenzivno radili proteklih godinu dana od preuzimanja tvrtke,
upravo sada doživljava kulminaciju i krećemo u realizaciju –
ističu Mario Müller, direktor Kandita i
Marijana Javorović, direktorica Kanditova
marketinga.
Započeta strategija revitalizacije jednog od najznačajnijih i
najprepoznatljivijih Kanditovih brendova, Rum pločice, nastavlja
se lansiranjem obiteljskog pakiranja, popularnog 4Packa. Sličan
proizvod osmišljen je i na brendu Kandi, u želji da se potrošače
dodatno podsjeti na taj proizvod.
Kanditov trenutno najpoznatiji dječji proizvod,
Confettino bomboni, moderniziran je na
atraktivan način i zanimljiv najmlađim potrošačima. Proizvod je
poboljšan jer od sada sadrži više čokolade (66 posto), zbog čega
i nosi naziv Confettino Explosion te ne sadrži umjetne boje.
Jedan od najvećih projekata ove godine je lansiranje novih i
redizajniranih bombona – Bonko. Bomboni i
karamele novog sastava, novih okusa i novog izgleda uskoro izlaze
na tržište, kao i Kandit žele naresci. Kako bi ponudu maksimalno
prilagodio pojedinim tržištima u regiji, nedavno je lansiran i
novi proizvod Kandit Krem banana.
– Projekt na ponos Kandita svakako je segment premium
slastica na koji smo se vratili u punom sjaju. Upravo je krenula
proizvodnja novih Kandit Dragee proizvoda – Lješnjak, Badem i za
najzahtjevnije sladokusce Finest Collection. U novom pakiranju,
jezgre lješnjaka i badema dražirane u vrhunskoj čokoladi čine
proizvod koji u cijelosti može stati uz bok s onima
najznačajnijih svjetskih konkurenata – ističe Javorović.
Müller i za jesen najavljuje novi veliki projekt u čokoladnom
segmentu, u kojemu Kandit planira povećati svoj udjel na tržištu.
[blockquote]Raste tržišni udjel
Na svim redizajniranim i novim proizvodima koje su do sada u
Kanditu pustili na tržište, od Rum pločica, preko čokolada za
kuhanje, odnosno Dessert Chef proizvoda, do Mentol bombona,
njihov tržišni udjel značajno raste. “S prijašnjeg 4,6-postotnog
tržišnog udjela u čokoladama za kuhanje, sada imamo udjel više od
10 posto”, ističe Müller dodajući da je Kandit u prvom
polugodištu ove godine ostvario 22-postotni rast prodaje brendova
na domaćem tržištu.[/blockquote]
Nikola VUKADINOVIĆ (Glas Slavonije)