Osječki studenti među 15% najboljih na Googlovom natjecanju

Studentski tim sa Ekonomskog fakulteta u Osijeku je na Google Online Marketing Challenge (GOMC) ostvario rezultat s kojim su se svrstali među najboljih 15 posto timova u svjetskoj konkurenciji od 11000 studenata iz 86 zemalja svijeta.

Voditelj tima Marin Lončar i članovi tima Marina Obšivač, Igor Jurić i Zoran Selinger su za potrebe natjecanja izradili jaku online marketinšku kampanju koristeći Google AdWords. Kampanja je trajala tri tjedna te su uz nju studenti trebali napraviti i dva pisana izvješća na engleskom jeziku koja je ocjenjivala akademska zajednica.

Cijeli tim je jako zadovoljan s rezultatom koji su ostvarili. Marin Lončar kaže:

Činjenica da smo među 15% najboljih studenata u svijetu, a ujedno i najbolji tim u Hrvatskoj je definitivno nešto na što smo ponosni i što nam potvrđuje da idemo u dobrom smjeru. No, napominjem da još većim uspjehom smatramo to što smo stekli znanje i razumijevanje cjelokupnog načina funkcioniranja sustava AdWords, što će u budućnosti biti sve traženije na tržištu rada.

Umjesto priprema, radni sastanci

Već je ulazak u tim bio izazov za ove studente. Naime, zbog količine vremena i truda koje je bilo potrebno uložiti u pripremu same kampanje i svega ostalog što je bilo potrebno pojedini kandidati nisu mogli sudjelovati.

Iako svi članovi tima kontinuirano prate događanja na IT sceni te imaju puno teoretskog znanja, ključne stavke za formiranje tima bile su povjerenje i fleksibilnost iz razloga što je sudjelovanje u GOMC-u dinamično te se odluke moraju donositi izuzetno brzo.

Odluka je pala na Zorana i Igora koji kao i voditelj tima studiraju poslovnu informatiku te Marinu koja je završila Marketing, a u trenutku natjecanja završavala je 5. godinu poslovne informatike. S obzirom da su imali dosta obaveza na fakultetu i sa strane, “pripreme” u formalnom smislu nisu postojale nego su organizirali radne sastanke.

Opširnije pročitajte na portalu Netokracija.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari