Tržnice u Osijeku godišnje ostvare promet veći od 200 milijuna kuna, a ta se brojka na hrvatskim tržnicama penje na 3 milijarde kuna godišnje. Iznosi su to koji nikako nisu zanemarivi i koji potvrđuje da su tržnice i dalje omiljeno mjesto za kupnju, unatoč snažnoj konkurenciji trgovačkih lanaca i padu kupovne moći građana.
Ulaganjima u osječke tržnice poboljšana je kvaliteta usluge
prodavačima i kupcima. Između ostaloga, kupljeni su hladnjaci za
prodavače i unaprijeđena je energetska učinkovitost prostora –
postavljeni su solarni kolektori koji zamjenjuju 58 bojlera koji
su do prije godinu dana zagrijavali sanitarnu vodu. Prva
je godina već donijela velike uštede.
Istovremeno, tržnice su ispunile sve HACCAP i ISO
standarde, a analiza Zavoda za javno zdravstvo na 28 uzoraka
pokazala je da svi ispunjavaju europske kriterije. Broj
zakupaca, unatoč krizi i smanjenoj kupovnoj moći građana, nije
smanjen.
Tržnica planira velike promidžbene aktivnosti sezonske
ponude, pokrenut je sajam Sunčane ure, koristi se svaka prilika
za predstavljanje domaćih proizvoda.
U proljeće sljedeće godine Osijek će biti domaćin Udruzi
hrvatskih tržnica kada će ugostiti tržnice iz 25 hrvatskih
gradova, a sve radi poboljšanja ponude malih obrtnika i
obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.
Više pogledajte u video prilogu STV-a…
Tekst i video: