U Osijeku je, sad već davne 2006.godine, nekoliko mladih poduzetnih ljudi odlučilo izvući ono najbolje iz osječkog slenga tiskajući ga na majice. Tako je nastao Lega-Lega, najpoznatiji osječki brend...
U Osijeku je, sad već davne 2006.godine, nekoliko mladih poduzetnih ljudi odlučilo izvući ono najbolje iz osječkog slenga tiskajući ga na majice. Kvalitetno odrađen posao pokazao se kao veliki uspjeh koji je u našem gradu probudio velik interes i zanimanje kod ljudi svih dobnih granica. Posao je sjajno krenuo, a zajedno s njim rastu i prihodi i dobit iz godine u godinu.
Lega – Lega prozivodi postali su hit među svima,
pa tako u njihovim prozivodima možete zateći i mnogobrojne
turiste koji se nađu u Osijeku ili Dubrovniku gdje Lega – Lega
ima još jednu svoju poslovnicu.
Mekika, Vukika, butra, dumina, sklomba,
kontaš i još nebrojeno puno riječi iz našeg slenga
proslavile su ovaj brend, a neke od njih možete zateći i na
Lega-Lega majicama.
Projekt je nastao kao pokušaj pronalaska rješenja za
probleme nastale u recesiji kako kaže Boris Matešić, direktor i
jedan od trojice suvlasnika MIT-a i tiskare IBL.
“Ovaj projekt nastao je kao pokušaj pronalaska rješenja
problema recesijskog pada marketinške industrije i tiskarstva”,
kaže Boris Matešić, direktor i jedan od trojice suvlasnika Mita i
tiskare IBL. U posljednje tri godine, isključivo na projektu
lega-lega, Mit je zaposlio šest osoba i sada ih broji 17. Lani je
uprihodio 8,1 milijun kuna, a dobit je bila 250 tisuća kuna. IBL
pak zapošljava 19 osoba. Lani su uprihodili 5,6 milijuna kuna uz
dobit od 300 tisuća kuna. Matešić se prisjetio kako su im 2006.
prvi proizvod bile dvije šalice. Nakon njih su uslijedili i drugi
proizvodi, poput bilježnica, rokovnika, ali i podmetača za čaše.
I narudžbe su rasle.” – piše
Poslovni.hr
Neke od Lega- Lega prozivoda možete pronaći i na policama Profila
2009. Rokovnici svih boja i naziva postali su veliki hit.
Narudžbe se sve više gomilaju pa je tako i nastala i potreba za
promjenom lokacije tiskare, koja se premjestila
iz garaže u veći prostor, a zatim se uložilo i u gradnju nove. U
Lega- Lega ponudi osim rokovnika i majica, nalaze se i
popularni držači za nogavice, podmetači, plakati i bedževi.
Majice se prodaju u tetrapaku i frižiderima, a priča se i o
mogućem otvaranju nove poslovnice u Zagrebu.
“Zbog rasta prodaje i popularnosti brenda, ove smo godine odlučili napraviti iskorak prema vlastitoj maloprodaji. Nakon obilaska Dubrovnika uvidjeli smo da za nas ima potrebe i prostora, pa smo prije pet mjeseci otvorili dućan. Turisti su oduševljeni našim proizvodima”, s ponosnim osmijehom na licu kaže Matešić i dodaje da je lijepo vidjeti primjerice Japance kojima na prsima velikim slovima piše “lega-lega, dobra dumina iz Osijeka” – piše Poslovni.hr
Po svemu sudeći Lega-Lega čeka svijetla budućnost pa se nadamo kako će poslovnice zaživjeti na još lokacija, a kreativnost i uspješnost ovog osječkog branda prepoznati još mnogi.
Više pogledajte na Poslovni.hr…