Osječki centar 112 lani zaprimio gotovo 230.000 poziva, pomoć pružana i na ruskom jeziku

Osječki centar 112 prošle godine zaprimio je gotovo 230.000 poziva.

Najviše poziva koje zaprimi centar vezani su za hitnu medicinsku pomoć, potom uz neke sigurnosne i prometne događaje, požare, onečišćenje okoliša, a prosjek dnevnih poziva je oko 600, dok za pomoć znaju zvati i građani koji se nađu zaglavljeni u dizalima, zaključani u stanovima i tako dalje.

Služba radi 24 sata, a sav posao obavljaju u pet smjena po četiri čovjeka – tri operatera i voditelj smjene. Osječki operateri i više su nego osposobljeni za bilo kakve pozive na sedam svjetskih jezika. Tokom ljeta takvih je slučajeva najviše, operativci predovde češki, slovački, po potrebi čak i ruski jezik.

Evidentirano je gotovo 50.000 događaja. To su situacije kada je građanima bila potrebna bilo kakva pomoć. Ako treba aktivirati više službi, tada to zovemo složeni događaj. Takvih je bilo 1.150, sigurnosnih više od 8.300, vatrogasnih više od 1.400 i medicinskih gotovo 39.000. Lažnih poziva vrlo je malo u odnosu kako je bilo kada je služba počela djelovati. Onda ih je bilo i do 30 posto, da bi se to smanjilo na neki zanemarivi broj, odnosno prošle godine ih je bilo samo 92″, kaže za Glas Slavonije Zvonko Grgec, načelnik Županijskog centra 112 Osijek.

SiB.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari