Kako na domaćem, tako i na inozemnim tržištima, osječka Saponia tijekom prvog ovogodišnjeg tromjesečja nastavila je s visokim rastom prodaje svojih proizvoda u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Rast u ovoj godini tako je iznosio 8 %.
Prema pisanju
Glasa Slavonije ostvaren je i nesvakidašnji
rekord – Saponia je prodaju u Republici Srbiji
povećala za čak 124 posto.
“To nam sada otvara prostore da se snažnije fokusiramo na
izvoz u tu zemlju. Zato smo organizirali i snažnu marketinšku
kampanju utemeljenu na pet naših proizvoda (Faks, Bioaktiv,
Rubel, Arf i Ornel), a kako su ondje još uvijek jako privrženi
našim proizvodima, rezultati nisu izostali. Stoga očekujemo da
ćemo do kraja godine ostvariti bar 40-postotni ukupni rast
prodaje na tom za nas važnom izvoznom tržištu s približno osam
milijuna stanovnika” , riječi su Damira
Skendera, predsjednika, i Dajane
Mrčela, članice Uprave Saponije d.d. za Glas Slavonije.
Ističu i da su dodatne marketinške aktivnosti ostvaruju i na
ostalih 14 svojih izvoznih tržišta, na kojima zbog već ostvarenog
visokog tržišnog udjela teško mogu značajnije povećavati prodaju,
a rade i na osvajanju tržišta još dvije nove zemlje.
Saponijin povratak svojim starim brendovima
pokazao se boljim od očekivanja. Ponovno lansiran brend zubnih
pasta Kalodont u 13 okusa tržište je dobro
primilo. Ovih dana tvrtka plasira i Kalodont s okusom šumskih
jagoda, te za njega organizira i dvomjesečnu nagradnu
igru koja će započeti u svibnju.
SiB.hr