HŽ i Grad Osijek definirali pet ključnih problema

Gradonačelnik Ivan Vrkić zajedno s predsjednikom Gradskoga vijeća Antom Đapićem i suradnicima primio je danas u radni posjet predstavnike Hrvatskih željeznica, na čelu s Nikolom Ljubanom, članom Uprave HŽ Infrastruktura.

Vrlo konstruktivan razgovor rezultirao je definiranjem
prioriteta u razvoju željeznice u Osijeku
te rješavanju
ključnih problema, odnosno usuglašavanjem i dogovorom oko
pet točaka denivelacije na području Grada
Osijeka
.

Prva će u realizaciju krenuti 2017. i to ona u Ulici sv. L. B.
Mandića. Time će se rasteretiti promet u gradu, ali i podići
razina sigurnosti putnika i građana Osijeka. U sklopu
sveobuhvatnog projekta bit će obnovljena i zgrada
Željezničkog kolodvora u Osijeku
, a gradonačelnik je
najavio ubrzo i rješavanja pitanja parkirališta ispred kolodvora,
gdje je trenutno zabranjeno parkiranje.

Tijekom ove godine predviđeno je označavanje 60 nezaštićenih
pružnih prijelaza u RH (koji su do sada bili označeni samo znakom
stop i “Andrijinim križem” i time potencijalno opasni za vozače),
od kojih, što se područja Grada Osijeka tiče, onaj u Josipovcu,
dok će se iduće godina označiti još 100.

Gradonačelnik je izrazio zadovoljstvo postignutim dogovorima te
naglasio kako će učiniti sve što je u njegovoj moći ne bi li što
prije započela realizacija ovog projekta.

Tekst: Osijek.hr

Projekti HŽ-a i u Županiji

Hrvatski dio međunarodnog željezničkog koridora od sjevernog
Baltika, preko Mađarske, Hrvatske, Bosne i Hercegovine do Ploča
na jugu odnosno dio željezničke pruge Osijek-Strizivojna-Vrpolje
biti će rekonstruirana i elektrificirana kako bi se omogućio brži
i sigurniji promet, s time da će ova investicija ujedno
obuhvatiti i obnovu pruge Vinkovci – Osijek na dijelu do
Antunovca.

Uz to će se riješiti i najkritičnije osječke željezničke točke.
Denivelirati će se pet željezničko-cestovnih prijelaza, na
Biljskoj cesti, u Vukovarskoj i Svačićevoj ulici, na istočnom
ulazu u Grad kod Nemetina, te na najprometnijem mjestu u Ulici
svetoga Leopolda Bogdana Mandića. Cijeli ovaj zahtijevni
materijalno – tehnički projekt usuglašen je dana 3. srpnja 2013.
godine na sastanku kojeg je inicirao osječko-baranjski
župan dr. sc. Vladimir Šišljagić
sa predstavnicima HŽ
Infrastrukture koje je predvodio član Uprave direktor Nikola
Ljuban.

“Ovaj projekt obuhvaća i obnovu željezničkog kolodvora i novi
ranžirni kolodvor u Osijeku za teretne vlakove kao i nova
stajališta u Čepinu i Đakovu
,” najavio je župan Šišljagić.
Sve će biti definirano Sporazumom između triju partnera HŽ
Infrastrukture, Grada Osijeka i Županije kao glavnog koordinatora
za provedbu ovog projekta i Prometne studije Grada Osijeka sa
širim područjem rekao je Šišljagić. Usporedo s tim slijedi izrada
projektnog zadatka i rješavanje tehničke dokumentacije, a što bi
se trebalo završiti do 2016. godine nakon čega će se početi sa
konkretnim radovima na terenu. Cijeli projekt trebao bi
se financirati iz fondova Europske unije.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari