Osječki Inchoo postao Zlatni partner najjače platforme za izradu internet trgovina

Nova razina partnerstva koja je na snagu stupila 1. srpnja, od velikog je značaja za Inchoo, kojem 95% prihoda čine strani klijenti. Hrvatska se tako može pohvaliti kako je sada jedna od samo 12 zemalja svijeta koja ima sjedište Magento Zlatnog partnera.

Od osnutka 2008. godine do danas, ta osječka radionica online trgovina profilirala se kao tvrtka koja se usko specijalizirala u izradi internet trgovina na samo jednoj platformi – Magentu. Prepoznali su važnost izvoza u tom vremenu kada je Hrvatska već dobrano zagazila u recesiju i u potpunosti se orijentirali prema inozemnim klijentima.

Osnivač Inchooa, Tomislav Bilić, ukratko objašnjava novi status partnerstva: “Tvrtka smo koja je izabrala strategiju uske specijalizacije na izrazito konkurentnom globalnom tržištu. Zbog toga nam je zlatna razina partnerstva s Magentom od vrlo velike važnosti, jer kao što se i očekuje, želimo biti ispred konkurencije. Kako biste postali partner, morate ispuniti određene kriterije – imati brojne uspješne projekte te certificirane developere. Tri smo godine bili Srebrni (Silver) partner, a sada smo postali jedini nositelji zlatne značke sa sjedištem u jugoistočnoj Europi. Ulazak u višu ligu je i svojevrsna potvrda našeg truda i zalaganja u doprinosu zajednici.”



Kada je Magento kao open-source platforma za izradu online trgovina ugledao svjetlo dana prije pet godina, izazvao je veliki interes. Brojni trgovci željeli su napustiti svoja postojeća online rješenja i prijeći na njega.  Jedini je problem bio – nitko to nije znao raditi. Brojne tvrtke prepoznale su priliku, ali su vrlo brzo naišle na prepreku. Magento je bio vrlo težak za naučiti, materijala za učenje jednostavno tada još nije bilo, čak ni službene ili neslužbene dokumentacije.  No malo po malo, počela se graditi zajednica oko Magenta. Tu je veliku ulogu imao Inchoo, pošto su bili jedan od predvodnika pisanja bloga gdje su njihovi zaposlenici dijelili znanje kako su ga stjecali. Njihov blog je tada izazvao golem interes i vrlo brzo postao lider u posjećenosti Magento development tematike.

Kako je vrijeme odmicalo, posjetitelja je bilo sve više, a s njima su dolazili i klijenti. Sada njihova web stranica na kojoj se nalazi blog bilježi više od 140.000 posjetitelja koji proizvedu oko 130 upita za posao mjesečno. Daljnjim razvojem, Magento je postao sinonim najjače platforme za izradu online trgovina. Tvrtke kao što je Inchoo, omogućavaju web shopove velikim svjetskim brendovima iz različitih industrija od mode, zdravlja preko automobilske industrije i aplikacija za mobitele preko kojih svoje proizvode čine dostupnima diljem svijeta. Kvalitetno krajnje rješenje, zadovoljni klijenti, suradnja s Magento zajednicom prepoznati su i osigurali su Inchoou status Magento Zlatnog partnera.

Ne može svatko postati Zlatni partner, istaknula je Kathleen Claes, Magentova voditeljica odnosa s partnerima za Europu: “Tvrtka koja prelazi iz Srebrnog u Zlatnog partnera, treba zaslužiti tu prestižnu titulu – očekujemo izvrsnost u kvaliteti i to pomno pratimo. Između ostalog, trebaju imati snažnu skupinu certificiranih Magento developera, a Inchoo to ima. Mi iz Magenta provjeravamo s klijentima razinu kvalitete koju tvrtke pružaju radom na njihovom projektu, a Inchoo uvijek dostavlja kvalitetna rješenja klijentima koji dolaze iz raznih industrija i dijelova svijeta.”

Inchoo sada s novim statusom partnerstva ima izazov zadržati poziciju tvrtke kao pouzdanog partnera za online trgovce velikih ambicija i dalje biti kreatori uspješnih e-commerce priča te ostati lideri u dijeljenju znanja Magento zajednici.



SiB.hr 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari