Nova razina partnerstva koja je na snagu stupila 1. srpnja, od velikog je značaja za Inchoo, kojem 95% prihoda čine strani klijenti. Hrvatska se tako može pohvaliti kako je sada jedna od samo 12 zemalja svijeta koja ima sjedište Magento Zlatnog partnera.
Od osnutka 2008. godine do danas, ta osječka radionica online
trgovina profilirala se kao tvrtka koja se usko
specijalizirala u izradi internet trgovina na samo jednoj
platformi – Magentu. Prepoznali su važnost izvoza u tom
vremenu kada je Hrvatska već dobrano zagazila u recesiju i u
potpunosti se orijentirali prema inozemnim klijentima.
Osnivač Inchooa, Tomislav
Bilić, ukratko objašnjava novi status partnerstva:
“Tvrtka smo koja je izabrala strategiju uske specijalizacije
na izrazito konkurentnom globalnom tržištu. Zbog toga nam je
zlatna razina partnerstva s Magentom od vrlo velike važnosti, jer
kao što se i očekuje, želimo biti ispred konkurencije. Kako biste
postali partner, morate ispuniti određene kriterije – imati
brojne uspješne projekte te certificirane developere. Tri smo
godine bili Srebrni (Silver) partner, a sada smo postali jedini
nositelji zlatne značke sa sjedištem u jugoistočnoj Europi.
Ulazak u višu ligu je i svojevrsna potvrda našeg truda i
zalaganja u doprinosu zajednici.”
Kada je Magento kao open-source platforma za
izradu online trgovina ugledao svjetlo dana prije pet godina,
izazvao je veliki interes. Brojni trgovci željeli su napustiti
svoja postojeća online rješenja i prijeći na njega. Jedini
je problem bio – nitko to nije znao raditi. Brojne tvrtke
prepoznale su priliku, ali su vrlo brzo naišle na prepreku.
Magento je bio vrlo težak za naučiti, materijala za učenje
jednostavno tada još nije bilo, čak ni službene ili neslužbene
dokumentacije. No malo po malo, počela se graditi zajednica
oko Magenta. Tu je veliku ulogu imao Inchoo, pošto su bili jedan
od predvodnika pisanja bloga gdje su njihovi zaposlenici dijelili
znanje kako su ga stjecali. Njihov blog je tada izazvao golem
interes i vrlo brzo postao lider u posjećenosti Magento
development tematike.
Kako je vrijeme odmicalo, posjetitelja je bilo sve više, a s
njima su dolazili i klijenti. Sada njihova web stranica na kojoj
se nalazi blog bilježi više od 140.000
posjetitelja koji proizvedu oko 130
upita za posao mjesečno. Daljnjim razvojem, Magento je
postao sinonim najjače platforme za izradu online trgovina.
Tvrtke kao što je Inchoo, omogućavaju web shopove velikim
svjetskim brendovima iz različitih industrija od mode, zdravlja
preko automobilske industrije i aplikacija za mobitele preko
kojih svoje proizvode čine dostupnima diljem svijeta. Kvalitetno
krajnje rješenje, zadovoljni klijenti, suradnja s
Magento zajednicom prepoznati su i osigurali su
Inchoou status Magento Zlatnog partnera.
Ne može svatko postati Zlatni partner, istaknula je
Kathleen Claes, Magentova voditeljica odnosa s
partnerima za Europu: “Tvrtka koja prelazi iz Srebrnog u
Zlatnog partnera, treba zaslužiti tu prestižnu titulu – očekujemo
izvrsnost u kvaliteti i to pomno pratimo. Između ostalog, trebaju
imati snažnu skupinu certificiranih Magento developera, a Inchoo
to ima. Mi iz Magenta provjeravamo s klijentima razinu kvalitete
koju tvrtke pružaju radom na njihovom projektu, a Inchoo uvijek
dostavlja kvalitetna rješenja klijentima koji dolaze iz raznih
industrija i dijelova svijeta.”
Inchoo sada s novim statusom partnerstva ima izazov zadržati poziciju tvrtke kao pouzdanog partnera za online trgovce velikih ambicija i dalje biti kreatori uspješnih e-commerce priča te ostati lideri u dijeljenju znanja Magento zajednici.
SiB.hr