U prvih šest mjeseci ove godine u gradu Osijeku kažnjeno je 478 biciklista, što je 90 više nego u istom razdoblju protekle godine.
Najčešći prekršaji za koje biciklisti bivaju kažnjeni su tehnička
neispravnost bicikla koja se najčešće utvrđuje zbog
nedostatka svjetala, zatim vožnja nogostupom ili
pješačkim prijelazom te vožnja pod utjecajem alkohola.
Na osječkim ulicama svakim danom je sve više biciklista i koliko
god se u gradu radilo zadnjih godina radilo na biciklističkoj
infrastrukutri, ona je još uvijek puna manjkavosti i
nelogičnosti.
Iz udruge BikeMyDay
poslali su prijedlog policiji za pravedniju represiju
prometnih prekršaja, ali još nisu dobili odgovor.
– Nismo dobili odgovor od policije na naše prijedloge,
doduše, nisu nam, prema zakonskim propisima, ni dužni odgovoriti.
Ipak, mi želimo dati svoj doprinos i konkretnim prijedlozima
raditi na podizanju prometne sigurnosti za sve sudionike u
prometu. Prijedlog smo sastavljali objektivno jer i sami u
prometu sudjelujemo i kao biciklisti i kao pješaci i kao vozači
automobila. Velik je problem parkiranje na biciklističke staze, a
na koje policija ne reagira. U Gundulićevoj je, primjerice, to
posve uobičajeno. Možda vozači ne znaju da je to staza, možda ne
vide obilježja, a možda ih, jednostavno, nije briga – kaže
za
Glas Slavonije Ivan Podraza uime BikeMyDaya.
No, značajnije pomake nabolje, kaže Podraza, teško je očekivati
sve dok među gradskim čelnicima ne bude biciklista koji će
razumjeti problematiku.
– Odlučeno je, primjerice, da se uloži 20 milijuna kuna u
dodatnih 300 metara tramvajske pruge, a s tim bi se novcem mogla
učiniti čuda za sve bicikliste. Na nama je da upozoravamo na
probleme i radimo na tome da se razvoju biciklističke
infrastrukture pristupi ozbiljnije – smatra Podraza.
>>
POGLEDAJTE ZA ŠTO VAS SVE POLICIJA MOŽE KAZNITI DOK STE NA
BICIKLU
SiB.hr