Osječki tim studenata AdLoomen, o kojima svo već pisali, i ove godine postigao je zapažen uspjeh na Google Online Marketing Challenge.
Prošle godine uspjeli su
se plasirati među 15 najbolji, a kako piše Netokracija ove godine plasirali su
se na 18. mjesto u svijetu od ukupno 2453 tima.
Tim čine Marin Lončar, Zoran Selinger i Igor Jurić, a u tri
tjedna natjecanja u kojima su stvarali AdWords kampanju za jednog
klijenta postigli su značajne marketinške rezultate što je u
konačnici prepoznao i sam Google.
“Ovim smo natjecanjem dokazali sami sebi da možemo bolje i da
dobro napredujemo u sferi koja nas zanima, odnosno internet
marketingu. Dobra atmosfera koja je bila prisutna u timu tijekom
cijelog natjecanja dodatni je motiv da se trudimo i napredujemo
još i dalje,” rekli su AdLoomenovci.
Značajnu pomoć za ovaj mladi tim bila je i podrška asistenta na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku, Ivana Kelića, ali i odlična
suradnja s klijentom/partnerom biljnom ljekarnom Proteka.hr.
Kako bi proslavio izuzetan uspjeh, AdLoomen časti tri tvrtke s besplatnim AdWords
kampanjama. Iz tog razloga pozivaju sve zainteresirane da se
prijave putem obrasca kako bi dobili priliku za osvajanje jedne
od kampanja.
SiB.hr