Google je danas objavio pobjednika 2. Google Adriatics izazova (Hrvatska, Slovenija i Srbija) koji je trajao od 15. 11. 2013. do 31. 1. 2014. godine. U njemu su sudjelovali svi članovi Google Partner programa, a kao regionalni pobjednik proglašena je tvrtka Escape iz Osijeka. Pobjednici pojedinačnih zemalja su NOI – Goclick, Slovenija te Initiative FB, Srbija.
Uvjet za sudjelovanje bio je da se otvori tri nova AdWords računa
s AdWords promotivnim poticajima i minimalnom potrošnjom od 700
HRK. Google je odredio pobjednika na temelju tri kriterija:
- Broj otvorenih novih AdWords računa u period trajanja izazova
- Razinom potrošnje na novim računima
- Primjenom AdWords proizvoda (uporaba negativnih ključnih
riječi, oglašavanje na prikazivačkoj mreži, korištenje dodatnih
poveznica na web stranicu – Sitelinks i praćenje konverzija –
uspješnosti pretvorbe posjetitelj / kupac ili sl. )
Svi su pobjednici osvojili Chromebook, dok je Escape dobio i
putovanje na SMX konferenciju u Londonu (13.-14. svibnja 2014.) s
pokrivenim troškovima sudjelovanja na konferenciji, prijevoza i
smještaja za jednu noć za dvije osobe iz agencije. Damir
Podhorski, direktor tvrtke Escape, podsjetio je kako je
tvrtka prošle godine bila pobjednik izazova u Hrvatskoj, stoga im
je regionalna pobjeda vrlo važna. Miroslav
Varga, Googleov certificirani trener u Escapeu, također
se osvrnuo na prošlogodišnje rezultate:
– Prošle godine je kolega Marko Rakar povodom objave da je
Escape bio državni pobjednik imao objeda jer sam napisao da je
Google potvrdio da smo najbolji u Hrvatskoj. Stoga sada neću reći
da smo najbolji u Hrvatskoj niti da smo najbolji u Regiji nego da
se veselimo nagradama u obliku plaćenog odlaska na konferenciju
SMX London i Chromebooku.
Bilo kako bilo, mi čestitamo Escapeu, a i ostalim pobjednicima!
Izvor:
netokracija.com