Tvrtka McDonald's Hrvatska pokrenula je nacionalni projekt
društvene odgovornosti prema lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Vraćanje dijela dobiti kroz društveno vrijedne projekte jedno je od
temeljnih načela kompanije na globalnoj razini.
Kako bi projekt bio uistinu svrsishodan, u suradnji s gradskim
vlastima grada Osijeka, ali i Zagreba, Velike Gorice, Varaždina,
Karlovca i Siska McDonald’s je prikupio prijedloge podrške
zajednici u skladu s prepoznatim zahtjevima i potrebama građana.
Kampanja će nakon gradova u kontinentalnom dijelu Hrvatske biti
provedena i u ostalim gradovima u kojima se nalaze McDonald’s
objekti.
Građani grada Osijeka će od 1. kolovoza do 17. kolovoza u
McDonald’sima u Osijeku moći izabrati između tri predložena
projekta – sponzorstvo zoološkog vrta, oprema za Fitness na
otvorenom u GC Jug II te oprema za Osječke urbane vrtove u svrhu
promociju održivog razvoja zajednice. Prijedlozi će biti navedeni
na informativnim lecima koji će biti dostupni svim
posjetiteljima, a uključivanjem građana u izbor projekta
McDonald’s im želi pružiti mogućnost da sami odluče i doprinesu
kvaliteti života u svojoj zajednici.
“McDonald’s je rano prepoznao važnost suradnje sa lokalnom
zajednicom u kojoj se nalaze naši objekti, a ovaj projekt još je
jedan način da se odužimo našim posjetiteljima na njihovoj
vjernosti. Posebno nas veseli što će upravo građani birati
projekte koje ćemo realizirati jer su i namijenjeni njihovoj
dobrobiti.”, naglasio je Pavel Pavliček, član uprave tvrtke
Globalna Hrana d.o.o. nositelja franšize McDonald’s za
Hrvatsku.
Upravo je Ray Krock, osnivač korporacije McDonald’s, postavio kao
jedno od temeljnih načela odgovornost prema zajednici u kojoj
kompanija posluje, što znači aktivan angažman kroz društveno
vrijedne projekte i sudjelovanje u humanitarnim aktivnostima.
Slijedeći postavljena načela, McDonald’s Hrvatska pri pokretanju
projekta vodio se namjerom dugoročne podrške u područjima koje
prepoznaje kao ključna za lokalnu zajednicu. Područja su to
vezana uz okoliš, sport i djecu, u koja tvrtka već godinama ulaže
na globalnoj razini.