U nedjelju je krenuo tramvaj kroz Višnjevac, a iz GPP-a stižu najave još nekih noviteta. Jedan od njih je uvođenje dnevne karte, prema uzoru na druge gradove u kojima je kupnja dnevne karte uobičajena, pogotovo među turistima.
Trenutno se radi na implementaciji potrebnih rješenja za takvu
naplatu, a definiraju se i ostali detalji kao što je eventualna
ograničenost na samo neke zone i slično.
Cijena još nije definirana, ali kako
Glas Slavonije saznaje, mogla bi stajati 40 kuna za
neograničeni broj vožnji i to u, kako stvari stoje, svim
zonama.
Također, GPP planira i uvođenje posebnih parkirališta koja bi se
uredila na periferiji grada. Cilj je rasteretiti središte grada i
omogućiti onima koji u Osijek dolaze iz drugih gradova ili
prigradskih naselja veliki prostor za parkiranje odmah uz
okretišta javnog prijevoza kojim bi onda kretali dalje prema
središtu grada.
– Izgradnju ‘Park and drive’ terminala još razrađujemo, a
projekt planiramo aplicirati prema fondovima Europske unije.
Želimo rasteretiti središte grada, pogotovo u prometnim špicama
kada radnici dolaze u središte grada ili ga napuštaju. Ne znamo
koliko nam vremena treba za implementaciju ove ideje, ali
razmišljamo o tome, razrađujemo i pripremamo konkretan projekt s
kojim možemo tražiti financijska sredstva – pojašnjava za
Glas Slavonije direktor GPP-a, Alan Brezovac.
SiB.hr