Na press konferenciji održano jučer Osječka pivovara objavila je kako je finaliziran ugovor o plasmanu piva u Kinu s partnerom za to veliko tržište Li Gangom.
Prva dva kontejnera prema Kini krenut će početkom ljeta, a
favorit Pivovare s kojim bi trebali osvojit kinesko tržište je
Crni radler.
Predsjednik Uprave Pivovare Antonio Drobina
istaknuo je kako bi ugovor na godišnjoj razni Pivovari trebao
donijeti oko 2 milijuna eura.
Inače, koncem prošle godine Osječka Pivovara započela je s
prodajom i na australskom tržištu, dok je u prethodnim godinama
Mađarska bila glavno inozemno tržište. No, ukupno su prihodi od
izvoza dosad bili na simboličnoj razini od oko 1 posto.
Okretanje novim tržištima posljedica je i pivovarinog gubitka
nekoliko najvažnijih domaćih kupaca koji su u međuvremenu
proglasili stečaj, poput osječkog Biljemerkanta i još nekoliko
distributera. Zbog toga su i na izvanrednoj skupštini dioničara u
ponedjeljak prihvaćene odluke o daljnjem restrukturiranju i
mjerama jačanja konkurentnosti tvrtke, nakon što su dosadašnji
kumulirani gubici od 31,6 milijuna kuna preneseni u iduće
razdoblje.
U Osječkoj pivovari očekuju da će 2015. biti bolja godina za
pivare nego je bila prethodna, a u kojoj su sa 115 tisuća
hektolitara piva imali tek 30 posto iskorištenosti svojih
kapaciteta. Novim ugovorom realnije postaju i procjene s kojima
se ušlo u 2015. o dizanju razine proizvodnje i prodaje na 135
tisuća hektolitara piva.
SiB.hr
objavila je kako je finaliziran ugovor o plasmanu piva u Kinu s
partnerom za to veliko tržište Li Gangom.