Razvoj tramvajske mreže Osijek kroz prometni Masterplan

Tijekom nedavnog radnog posjeta Osijeku, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić otkrio je zanimljiv prometni podatak za Osijek, piše Glas Slavonije.

Nastavit će se, naime, ulaganje u mrežu tramvajskih pruga. Osijek
ih trenutačno ima 29 kilometara.

No, ovaj ćemo put napraviti odmak, iz postojećeg linearnog
prešli bismo u mrežni model. Odnosno, povezali bismo postojeće
nepovezane trase
– otkrio je za Glas Slavonije Denis
Ambruš,
osječki dogradonačelnik.

To znači da bi se mrežno, preko Trpimirove ulice, spojila linija
Zeleno Polje – Višnjevac s linijom u Divlatovoj.

Sljedeće proširenje o kojemu se razmišlja je, naravno,
nastavak pruge prema Josipovcu. Vezano uz to, ideja je osigurati
i dovoljno parkirališnih mjesta na terminalima za presjedanje, pa
bi tako jedno od tih većih parkirališta moglo biti kog Lidla, u
Strossmayerovoj ulici
– rekao je dogradonačelnik.

Ideja je ljude koji automobilom dolaze u Osijek iz drugih mjesta
prebaciti na tramvaj. Time se dijelom gradsko središte
rasterećuje od prometa, ali i smanjuje onečišćenje ispušnim
plinovima.

Ideja se sviđa ministru Hajdašu Dončiću, i bit će dijelom
prometnog Masterplana za Osijek. To je krovni dokument kojim će
se Osijek natjecati za europska fondovska sredstva za razdoblje
2014. – 2020. godine, plus još tri godine za realizaciju, dakle
sve do 2023. godine. Taj se novac planira iskoristi i za nabavu
novih tramvaja, a u Osijeku razmišljaju o niskopodnim, dakle onim
u ravni s cestom.

Čini se kako će prigradsko Tenje biti sljedeća lokacija
prema kojoj će se pružiti tračnice javnog prijevoza.

Naime, kriterij za odabir je gustoća stanovnika, a Tenja ga
sa svojih 7000 zadovoljava
, kaže Ambruš.

Tako će možda priželjkivanija linija – ona prema Centralnom
groblju na Vinkovačkoj – ostati u drugom planu.

SiB.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari