Uljepšavanje svakodnevice za djecu smještenu u Dječjem domu Klasje u Osijeku započelo je donacijom proizvoda tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Dječji dom Klasje treći je od četiri dječja doma u Hrvatskoj u kojemu se prostor već priprema za uređenje i opremanje u sklopu zajedničke humanitarne kampanje tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska – Reci DA!
U dogovoru s ravnateljicom Dječjeg doma Klasje, u kojemu na
stalnoj i poludnevnoj skrbi boravi i do stotinjak djece, uređivat
će se prostor koji se koristi kao dnevni boravak, te prostor u
kojemu borave majke s malom djecom.
– Djeca smještena u Dječjem domu Klasje prostor dnevnog
boravka najviše koriste pa mu je svakih nekoliko godina potrebno
temeljito preuređenje. Trudimo im se omogućiti što bolje uvjete
odrastanja, no puno toga ne uspijevamo napraviti bez pomoći
izvana. Humanitarna kampanja “Reci DA!” pomoći će nam da djeci
uljepšamo svakodnevicu te da što više djece koristi ovaj prostor
za druženje i opuštanje. Mi smo im na raspolaganju koliko je
potrebno, ali je prostor potrebno prilagoditi užurbanom dnevnom
ritmu djece, izjavila je ravnateljica Dječjeg doma Klasje,
Miranda Glavaš-Kul.
Osim obilaska prostora koji će se uređivati, predstavnici tvrtki
P&G i Lidl Hrvatska su prilikom posjeta Domu donirali i
proizvode za njegu tijela i kose, proizvode za njegu rublja te
prehrambene proizvode svojih tvrtki. Iz Lidla je u Dom stigla
zaliha mliječnih proizvoda Pilos, te slatkiši za djecu, dok je
P&G djecu, među kojima su većina tinejdžerske dobi, darivao
proizvodima Gillette, Gillette Venus, Old Spice te Pantene, a za
potrebe Doma su donirani proizvodi Ariel i Lenor.
Osim doma u Puli, u prvom valu kampanje “Reci DA!” uređivat će se
i domovi u Puli, Splitu i Zagrebu.
– Potrebe svakog doma su drugačije zbog čega ćemo im tijekom
kampanje pristupati individualno te ćemo poslušati njihove želje.
Veselimo se promjenama i unapređenjima koje donosimo i vjerujemo
da ćemo vidjeti sretne osmijehe na licima djece smještene u
domovima. Kampanja Reci DA! je u proteklih godinu dana potaknula
mnoge pozitivne promjene, a pred nama je u narednom periodu
opremanje i uljepšavanje svakodnevice u 14 dječjih domova u
Hrvatskoj, izjavila je marketing menadžerica tvrtke P&G,
Antonija Svirčić.
I tvrtka Lidl Hrvatska je sve svoje snage u posljednja dva
mjeseca usmjerila na potporu kampanji “Reci DA!” Partnerski
projekt dviju tvrtki nastavlja se već drugu godinu za redom.
– Tvrtka Lidl Hrvatska pomaže brojne humanitarne projekte, no
ovaj nam je od iznimne važnosti. Uljepšavanje svakodnevice djeci
smještenoj u domovima i potpora njihovom ugodnijem odrastanju
prilika su da pokažemo koliko smo osviješteni i koliko shvaćamo
trenutak u kojemu je potrebno iskazati svoju humanost. Djeca u
domovima trebaju našu pomoć i kampanja “Reci DA!” je način da svi
pomognemo. Pozivam zato naše kupce da se uključe i svojim
doprinosom iskažu potporu zajedničkoj inicijativi P&G-a i
Lidla Hrvatska, izjavila je voditeljica odnosa s javnošću
Lidla Hrvatska, Lana Jugo.
Humanitarna akcija “Reci DA” u svim trgovinama Lidla trajala je
do kraja lipnja. Drugi val kampanje započet će u rujnu, a kupci
se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke
P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za
uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Zagrebu, Osijeku,
Puli i Splitu.
Kampanju “Reci DA!” podržava i Ministarstvo socijalne politike i
mladih koje će, zajedno s ravnateljima domova, koordinirati
potrebe i uređenje domova u skladu sa sredstvima prikupljenima do
kraja lipnja. U 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u
zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 464
djece.
SiB.hr