Odgođena izgradnja podvožnjaka i nadvožnjaka na pružnim prijelazima u Osijeku

Iako je visoko na listi prioriteta i želja, čini se kako još neko vrijeme neće biti konkretnih radova na rekonstrukciji željezničko-cestovnih prijelaza u Ulici svetog Bogdana Leopolda Mandića i na Biljskoj cesti, piše današnji Glas Slavonije.

Usvajanjem Prostorno-prometne studije prometnog sustava Osijeka
sa širim okruženjem uključena je i denivelacija pet pružnih
prijelaza u Osijeku – na Biljskoj cesti, na istočnom ulazu u
Osijek kod Nemetina, u Vukovarskoj i Svačićevoj te onoga u Ulici
sv. Leopolda Bogdana Mandića. Kako je riječ o pozamašnim
financijskim investicijama koje nadilaze mogućnost lokalnih
(županijskoj i gradskog) proračuna, u projekt su uključene i
Hrvatske željeznice, kao još jedna od izravno zainteresiranih
strana.

U sklopu šireg projekta nazvanog Elektrifikacija hrvatskog
željezničkog koridora 5C (Osijek – Strizivojna – Vrpolje), HŽ ga
namjerava projicirati prema sredstvima europskih fondova.

Kako saznaje Glas Slavonije, upravo je tu nastao problem. Naime,
sastavni su dijelovi tog projekta i gradnja novog ranžirnog
kolosijeka na prostoru Poligona C, kao i novih željezničkih
postaja u Čepinu i Đakovu. A ti su elementi ocijenjeni
megalomanskim i zbog njih cijeli projekt nije dobio zeleno
svjetlo.

Početak denivelacije najavljen je za 2017. godinu, a još nije
izvjesno u kojoj će mjeri ovo zaustaviti već započete papirnate
dijelove posla – izradu ili usklađivanje prostornih planova, ali
sigurno je da će se pomaknuti početak gradnje.

SiB.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari