Prema najnovijem istraživanju GFK (centar za istraživanje tržišta), vrijednost Kanditova brenda u posljednjih sedam godina skočila je čak pet puta i time je postao najbrže rastući brend!
Naime, Kanditove proizvode je prije sedam godina biralo 26 posto
kupaca, a sada to čini njih čak 68 posto. Time se Kandit
pozicionirao na 16. mjesto ljestvice brendova.
Podsjetimo, prošle je godine Kandit
otvorio i novu tvornicu osječkoj istočnoj industrijskoj zoni,
ukupne površine 23.000 četvornih metara. Nova tvornica omogućila
je Kanditu kvalitetniju proizvodnju, ali i širenje asortinmana.
Prošlu poslovnu godinu završili su s prihodom od 199 milijuna
kuna, a u prvih pet mjeseci ove godine imali su rast prihoda od
28%.
Ovu godinu Kandit planira završiti s 9000 tona gotovih proizvoda.
Unatoč žestokoj konkurenciji, Kandit sve više raste i jača, a
nadam ose da će to nastiaviti i u sljeećim godinama.
>>> Kanditove čokolade i bomboni prodaju se i u
Švedskoj
SiB.hr