Novi pravilnik o biciklističkoj infrastrukturi Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture od danas je stupilo na snagu, a svi će gradovi u Hrvatskoj tijekom prijelaznog razdoblja od dvije, odnosno tri godine, morati prilagoditi postojeće stanje s odredbama Pravilnika.
Tako će Grad Osijek morati prilagoditi i promijeniti oznake i
signalizaciju na kolnicima koje nisu u skladu s novim
Pravilnikom, neke će biciklističke staze izgubiti taj
status ukoliko ne udovoljavaju novom Pravilniku,
dok će na ulicama Osijeka osvanuti i neke nove
biciklističke rute. Ponajprije će se to dogoditi na
kolnicima kojima prometuju automobili brzinama do 50 km/h, a koji
su dovoljno široki kako bi uz rub dobili i biciklističku traku.
Kako bi se moglo govoriti o konkretnijim primjerima bit će
potrebno u što skorijem vremenu napraviti novu prometnu stugiju
grada Osijeka – istaknula je pročelnica upravnog odjela zaduženog
za promet Ljiljana Belajdžić.
[span class=attention]Policija: ”Broj postupanja naših službenika nije
nesrazmjeran s brojem biciklista u prometu”[/span]
O značajkama ovog Pravilnika na konferenciji za novinare govorili
su: Drago Šerić, prvi potpredsjednik Gradskoga vijeća Grada
Osijeka, Dragutin Medvidović, vijećnik u Gradskom vijeću,
Ljiljana Belajdžić, pročelnica nadležnog Upravnog odjela i
Zdravko Orešković, voditelj Odsjeka za promet.
“Važno je istaknuti kako je Grad Osijek planirao proračunska
sredstva za ovu godinu, a u svrhu usklađivanja postojećeg stanja
s odredbama Pravilnika. Riječ je o iznosu blizu dva milijuna kuna
za biciklističku infrastrukturu, uz eventualna dodatna sredstva
planirana u okviru održavanja cestovnih površina.” –
pojasnio je Šerić.
Pravilnik je na snazi od 7. travnja 2016., a objavljen je u
Narodnim novinama broj 28, od 30. ožujka 2016. godine.
Tekst: Radio Osijek