Na posljednoj sjednici Gradskog vijeća akualiziralo se pitanje ukidanja pješečke zone na korzu i ponovom otvaranju za promet.
Naime, kako piše Glas Slavonije, Danijela
Lovoković, vijećnica Gradskog vijeća, u prethodnom
mandatu dogradonačelnica, ali prije svega osoba u čijoj je
profesionalnoj domeni urbanizam, postavila je ovo pitanje
gradonačelniku na posljednjoj sjednici, na osnovu saznanja da se
razmišlja o ponovnom uvođenju prometovanja strogim gradskim
središtem.
– Na natječajima koje smo svojedobno imali za uređenje Trga
Ante Starčeviča, Trga papa Ivana Pavla Drugog pa i korza, gotovo
60 uglednih domaćih arhitektonskih i urbanističkih timova koji su
sudjelovali u natječaju bili su jednoglasni da ovaj prostor bude
pješačka zona, pa u ime naše struke postavljam pitanje mijenja li
se tu nešto – pitala je Lovoković.
No, čini se kako pritisak dnevnog prometa ipak više ne trpi
ovakvo “pješačko” rješenje. Ako se dolazi iz smjera zapada,
Strosameyerova je pretvorena u slijepu ulicu, a iz smjera istoka
do nje se dolazi neuvjetnom Šamačkom ulicom. Za koju se od ranije
zna da se planira zatvoriti za promet.
Nameću se dvije mogućnosti. Prva je da se
ponovno vrati prometovanje između Strossmayerove i Županijske,
dakle preko zapadnog dijela Starčevićeva trga.
Druga je varijanata da se promet pusti i cijelom dužinom
Kapucinske ulice. Na opasku kako ulica, odnosno njezin noseći
sloj nije projektiran na način da podnosi puno opterećenje
dnevnog prometa, postoji i rezervna varijanta – duž ove dionice
prometovalo bi se samo u vrijeme prometnih špica.
Službenog očitovanja iz Grada na ovu temu još uvijek nema.
Podsjetimo, korzom se posljednji put automobilima prometovalo
sredinom osamdesetih godina (ako, naravno, ne računamo razoblje
agreresije na Osijek). No i tada je bio dvostruki režim. Bilo je
dopušteno prometovanje do 19 sati, nakon čega je Kapucinska
pripadala pješacima koji su – korzirali.
Izvor: Glas Slavonije