Vijesti / Osijek

Zdravi obrok

Osijek dobio svoj prvi solidarni restoran: U hrani luksuznog restorana sad mogu uživati i građani slabijeg imovinskog stanja

Osijek dobio svoj prvi solidarni restoran: U  hrani luksuznog restorana sad mogu uživati i građani slabijeg imovinskog stanja
Borna Jakšić/PIXSELL

"Da priuštimo da mogu uživati u restoranu i da mogu uživati u finoj hrani, iako si to sami ne mogu priuštiti", rekla je voditeljica restorana Doris Vukelja

U okviru projekta Zdravi obrok u Osijeku je jučer otvoren prvi solidarni restoran koji će  osobama slabijeg imovinskog stanja ponuditi zdravi obrok i to bez stigmatizacija i razlikovanja od drugih gostiju.

Cilj je svima onima, koji si ne mogu priuštiti kvalitetan obrok i odlazak u restoran, osigurati barem jednom mjesečno iskustvo takvog doživljaja.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

"Mi sve to ne bi mogli ostvariti prvenstveno bez Gradskog društva Crvenog križa, koji će nam sugerirati, recimo to tako, korisnike, osobe koje su u potrebi do određene imovinske granice, osobe starije životne dobi, koji će dolaziti, evo imamo ovdje jedan bon, to je bon za obrok solidarnosti, ali ono što je jako bitno da osobe kada dođu u restoran da se po ničemu neće razlikovati, niti da će se primijetiti da koriste besplatan obrok", rekla je Tanja Popović Filipović, koordinatorica projekta „Zdravi obrok“ za Hrvatsku.

Riječ je o restoranu Projekt 9.

"Da priuštimo da mogu uživati u restoranu i da mogu uživati u finoj hrani, iako si to sami ne mogu priuštiti", rekla je voditeljica restorana Doris Vukelja.

Crveni križ odredio je kriterije koji će korisnici i kada moći na ručak u solidarni restoran. Za sada su to osobe starije od 65 godina. Za mjesec studeni izabrana su prva četiri sretnika, a svi troškovi plaćaju se iz projekta, koji sufinancira Europska komisija.

Hrvatska je šesta zemlja Europske unije u kojoj je pokrenut ovaj projekt. Nositelj je organizacija SAFE, koja se na razini Europe zalaže za sigurnost hrane, a koordinator za Hrvatsku je Centar za edukaciju i informiranje potrošača.


Izdvojeno

Reci što misliš!