U 2019. kreće izgradnja podvožnjaka u Čepinskoj

Na dnevnom redu sjednice Gospodarsko-socijalnog vijeća u Osječko-baranjskoj županiji, koga čine predstavnici županijske uprave, poslodavaca i sindikata, održanoj danas (20. studenoga 2018. godine) najveću pozornost dobila je Informacija o ulaganju u HŽ Infrastrukture na području Osječko-baranjske županije u razdoblju 2018. - 2020.godine. Direktor Radne jedinice HŽ Infrastrukture Istok Damir Mihić i župan Ivan Anušić najavili su tako nekoliko važnih projekata.

Najveća vijest svakako je konkretna informacija za
cestovni prijelaz željezničke pruge u Ulici sv. Leopolda
Bogdana Mandića u Osijeku
, koji je jedan od
najfrekventnijih takvih prijelaza u Hrvatskoj jer njime svakoga
dana prođe 21.000 do 22.000 automobila te je jedno od prometnih
“uskih grla” Osijeka. O rješenjima se govori desetljećima, no ono
će se početi realizirati u 2019. godini kada Hrvatske ceste u
suradnji s Osječko-baranjskom županijom planiraju početi
gradnju podvožnjaka
. Isto tako nagodinu je predviđena
rekonstrukcija zgrade željezničkog kolodvora u
Osijeku
, što je investicija HŽ-a vrijedna oko 18
milijuna kuna. Već je počela rekonstrukcija pograničnog kolodvora
Erdut, koji se priprema za schengenski režim, a radovi su
vrijedni 10 milijuna kuna. Radit će se i kolodvor Laslovo –
Korođ, 20-ak željezničko-cestovnih prijelaza, potporni zid kod
klizišta na području Našica… Prije kraja ove godine HŽ planira
ponovno uspostaviti putničke linije iz Osijeka prema Mađarskoj, i
to sa četiri para vlakova. Uglavnom, HŽ u narednih nekoliko
godina na području Osječko-baranjske županije namjerava provesti
investicije u vrijednosti oko 78 milijuna kuna.

Stanje željezničke infrastrukture na području
Osječko-baranjske županije nije zadovoljavajuće i zato se na svim
razinama razgovara kako to promijeniti. Između ostalih projekata,
tražimo da se hitno pripremi projektna dokumentacija za obnovu
željezničke Osijek-Zagreb jer je u današnje vrijeme nedopustivo
da putovanje na toj relaciji traje pet sati. Tražimo i
modernizaciju pruge Osijek-Vinkovci, rekonstrukciju kolodvora i
kolosijeka, no isto tako je važno da se istovremeno sa
željezničkim rade i drugi koridori, cestovni, riječni, zračni jer
su jedan od preduvjeta razvoja ovog područja i ostanka ljudi
istaknuo je župan Anušić.

Tekst: OBZ.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari