Iz Upravnog odjela poručuju kako je riječ o prvoj fazi provedbe projekta video nadzora prometa u mirovanju, a u planu je postavljanje još pet kamera na lokacijama koje su najizloženije nesavjesnom ponašanju pojedinaca
Prije više od mjesec dana Grad Osijek na pet je frekventnih
lokacija postavio kamere u svrhu nadziranja nepropisnog
parkiranja i zaustavljanja na javnim površinama te posljedičnog
pojačanja prometne sigurnosti i protočnosti vozila.
Kamere su postavljene u Kapucinskoj ulici
(na Korzu), Županijskoj ulici (križanju s
Ružinom ulicom), Trgu Pape Ivana Pavla II
(kod Zeke) i Ulici Hrvatske Republike
(kod Waldingera i kod Kappa centra).
”Na navedenim lokacijama kamere bilježe nesavjesne vozače putem
fotodetekcije vozila, odnosno njihovih registarskih oznaka.
Prekršitelji će na kućnu adresu dobiti obavijest u kojoj će biti
navedeni datum i sat prekršaja te propisana novčana kazna
čija visina ovisi o vrsti prekršaja određenoj Zakonom o
sigurnosti prometa”, pojašnjavaju za SiB.hr iz Upravnog
odjela za komunalno gospodarstvo, promet i mjesnu samoupravu
Grada Osijeka.
Od kraja siječnja, kamere su zabilježile sveukupno 1354
prekršaja, među kojima je izdano 30
upozorenja te 1324 obveznih prekršajnih
naloga. Sve su kamere evidentirale približno
jednaki broj prekršaja, no najviše ih je bilo u Ulici
Hrvatske Republike. Najčešći su prekršaji bili vezani uz
nepropisno zaustavljanje i parkiranje na autobusnom stajalištu
ili prometnici, a najrjeđi parkiranje na nogostupu.
Kazne se za počinjene prekršaje kreću u iznosima od 30 do 90
eura, ovisno o njihovoj vrsti. Prekršitelji imaju mogućnost
platiti polovinu iznosa u roku od tri dana.
Iz Upravnog odjela dalje poručuju kako je riječ o prvoj
fazi provedbe projekta video nadzora prometa u mirovanju, a
u planu je postavljanje još pet kamera na lokacijama koje su
najizloženije nesavjesnom ponašanju pojedinaca.
Također, planira se i opremanje vozila prometnog redarstva
pokretnim kamerama koje će biti u mogućnosti evidentirati
prekršitelje kretanjem vozila, a što će uvelike pomoći radu
prometnog redarstva, pokrivajući znatno veći teren nego što je to
moguće sada.