uskoro stiže Ful' dobro pivo

Završena prva etapa ulaganja Osječke pivovare u samoodrživost – potrošači pohrlili za Crnim Radlerom

Osječka pivovara

Projekt postizanja samoodrživosti dugoročno je ulaganje koje će pomoći Osječkoj pivovari da, između ostalog, neometano nastavi proizvodnju Osječkog Crnog Radlera, jedinog piva takve vrste na hrvatskom tržištu

Osječka pivovara službeno je završila prvu etapu procesa kojim
želi postići samoodrživost. Riječ je o projektu u koji
pivovara ulaže više od 3,5 milijuna eura, a sve
s ciljem smanjenja troškova poslovanja. To se ponajprije odnosi
na ključnu sirovinu Osječke pivovare – tehnološku paru, koja je u
zadnjih devet mjeseci porasla za čak 530 posto. Izgradnja
postrojenja za proizvodnju pare pivovari će pomoći u regulaciji
visokih cijena proizvodnje pića.

Upravo su zbog ulaganja u samoodrživost punjenje i distribucija
bili nakratko obustavljeni, no sada je novi proces proizvodnje u
punom pogonu – iskusni slavonski pivari njime su napunili prvi
milijun boca. Dok punjenje i distribucija svih pića teče
neometano, Osječka pivovara svoje je proizvode isporučila
prodajnim partnerima, pa se tako omiljena piva Osječko Crni
Radler i Osječko već nalaze na policama kupaca.

“Smanjenje rezervi piva dogodilo se zbog rekonstrukcije
automatizacije vrionog podruma i filtracije te sklapanja novih
ugovora s kupcima, ali ovaj veliki posao sada je iza nas.
Napunili smo prvi milijun boca piva proizvedenih pod novim
procesima i izuzetno smo zadovoljni rezultatima. Nove količine
već su u pripremi i sve ide prema planu”, rekao je tehnolog,
Allen Andrašek iz Osječke pivovare.

U Osječkoj pivovari neizmjerno su ponosni na svoja piva koja se i
nakon više od tri stoljeća beskompromisno proizvode po
tradicionalnoj recepturi. Prije svega, na Osječko, svijetlo pivo
bez ikakvih aditiva koje se i dalje pravi na način kako su ga
radili izvorni majstori pivari, te Osječko Crni Radler,
prepoznatljivo osvježavajuće piće koje je jedino na hrvatskom
tržištu uspješno spojilo crno pivo i voćni sok.

No iako im je tradicija važna nit vodilja u svakodnevnoj
proizvodnji piva, u Osječkoj pivovari se ne libe uvesti novosti u
radne procese.

Tako je završetkom prve etape ulaganja u samoodrživost pokrenuta
linija za punjenje i pakiranje limenki za Osječki Crni Radler. U
liniju je uloženo 3 milijuna kuna — i prema trenutnim
pokazateljima, investicija izgleda opravdano. Potrošači
su u velikoj mjeri pokazali interes za tim jedinstvenim ljetnim
pićem
, pa u Osječkoj pivovari već sada, čak i prije
početka ljetne sezone, računaju na to da će za punjenje trebati
angažirati i vanjske punionice.

Osječki Crni Radler u limenci naći će se u većim nacionalnim
trgovačkim lancima — Konzumu, Plodinama, Sparu i Pevexu.

“Nove količine Osječko Crnog Radlera krenule su prema tržištu, a
ponosni smo jer se pune na našoj novoj liniji. Sve radimo in
house i jako smo zadovoljni kako napredujemo. Prošli mjeseci su
bili izazovni, ali jako smo zadovoljni s postignutim”, rekao je
 voditelj održavanja, Predrag Lovrić iz
Osječke pivovare.

Osim na domaćem tržištu, ovaj unikat hrvatskog pivarstva izrazito
je popularan i u neposrednom susjedstvu. Prodaja Osječkog Crnog
Radlera u Sloveniji dostigla je čak 15 posto prodaje u Hrvatskoj,
a potražnja na stranim tržištima neprestano raste — doslovno se
traži limenka više. Kako navode trgovački putnici iz Osječke
pivovare, to ne bi trebalo nikoga čuditi, jer riječ je o
proizvodu za koji “nema negativne riječi”.

U čemu je tajna?

U Osječkoj pivovari ističu — tradicionalni način proizvodnje, bez
kompromisa prema kvaliteti. Jednako kao i sa svakim drugim pivom
u Osječkoj pivovari, tako i proizvodnja Osječkog Crnog Radlera
započinje točno 23 dana prije punjenja. Time receptura ostaje
nepromijenjena.

“360 godina stvaramo beskompromisno pivo, po recepturama kao i
prvog dana. To je jedini način da našim potrošačima pružimo
jednaku kvalitetu kojoj su već godinama vjerni. Još jednom se
želimo zahvaliti i svim našim suradnicima koji su svojim
strpljenjem dali podršku ovom velikom projektu. Sigurni smo da
radimo najbolju stvar i za Osječku pivovaru, i za sve njezine
potrošače”,  rekla je direktorica marketinga,
Andreja Komak, iz Osječke pivovare.

Plan rekonstrukcije i daljnjeg ulaganja u proizvodnju i
proizvodne procese se nastavlja, a do privremene obustave
proizvodnje ne bi trebalo doći. Također, najavljeno je i
plasiranje Ful’ dobrog piva koji uskoro stiže na
tržište.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari