Implementacijom ovakvog digitalnog rješenja u svoje poslovanje, KBC Osijek se svakako svrstava u krug medicinskih ustanova u Hrvatskoj i Europi koje svoje poslovanje podižu na najvišu razinu komunikacije s pacijentom
U Kliničkom bolničkom centru Osijek započela je s radom web aplikacija “Patient Portal”. Novi elektronički sustav pacijentima omogućuje primanje nalaza u digitalnom obliku putem web stranice. Posebna novost je što pacijenti ovim sustavom mogu primati i rendgenske slike snimljene prilikom svojih posjeta dijagnostičkim klinikama i zavodima.
Naime, pristup svim nalazima i rendgenskim slikama pojedinog pacijenta omogućen je, kako samom pacijentu osobno, tako i njegovom obiteljskom liječniku i svim liječnicima drugih medicinskih ustanova koje pacijent posjećuje, a koji imaju pravo pristupa eKartonu putem kojeg i oni pristupaju spomenutom portalu.
Ovim načinom posjedovanja osobne dokumentacije pacijenti mogu brže dogovarati druge liječničke preglede čime se uvelike smanjuje njihovo čekanje na nove preglede, a primjenom ovog načina prijenosa dokumenta uvelike se pojednostavljuju procesi potraživanja medicinske dokumentacije te se smanjuje vrijeme njihove isporuke prijeko potrebne pacijentima za daljnje postupanje.
Nadalje, ovim putem olakšano je i ubrzano dogovaranje i ostalih oblika konzultacija poput dobivanja drugog mišljenja liječnika specijalista koji imaju pristup eKartonu jer, osim samog arhiviranja tekstualnih nalaza u digitalnom obliku, slikovni radiološki zapisi su vrlo visoke kvalitete što svim sudionicima u procesu dijagnostike i liječenja omogućuje pregled i bolji uvid u stanje zdravlja pacijenta zbog ugrađenog seta alata za obradu slika.
Na zadovoljstvo i liječnika i pacijenata, uvođenje ovakvog elektroničkog sustava – Portala pacijenta, dokazuje praćenje trenda sveopće digitalizacije informacija, a pacijenti su zadovoljni što na jednom mjestu na web portalu imaju zdravstveni karton s arhivom svojih medicinskih dokumenata kojima mogu pristupati u svakom trenutku jednim klikom te aktivno sudjelovati u brizi o svom zdravlju i ubrzati odgovarajuću propisanu terapiju
Implementacijom ovakvog digitalnog rješenja u svoje poslovanje, KBC Osijek se svakako svrstava u krug medicinskih ustanova u Hrvatskoj i Europi koje svoje poslovanje podižu na najvišu razinu komunikacije s pacijentom sa ciljem podizanja kvalitete sveopće skrbi o pacijentu, pružanja najbolje moguće podrške u liječenju unutar zdravstvenog sustava i s mnogo ulaganja u svoju infrastrukturu prateći sve tehnološke napretke u području medicine i primjenom najsuvremenijih informatičkih rješenja.
Opširnije o novoj aplikaciji pročitajte na web stranicama KBC-a.