svjetska franšiza

Najavljeno otvorenje restorana Domino’s Pizza u Osijeku

Pixabay

Plan hrvatske franšize slavnoga američkog brenda jest u iduće dvije godine doći u Osijek i Rijeku

Treći zagrebački restoran brenda Domino’s Pizza otvoren je u
naselju Prečko. Kada će u hrvatskoj prijestolnici imati pet ili
šest restorana, brend će krenuti u širenje zemljom. Plan hrvatske
franšize slavnoga američkog brenda jest u iduće dvije godine doći
u Osijek i Rijeku, a potom nastaviti razvijati svoju mrežu
restorana i u drugim većim hrvatskim gradovima, prenosi Jutarnji.

“Franšizni model je dobar jer imate svjetski poznati brend što
znači da je olakšano predstavljanje proizvoda tržištu. Poslovni
model je standardiziran i imate dobru podršku. U svijetu je više
od 18.000 poslovnica Domino’s Pizze i iza njih je veliko
iskustvo. Nedavno sam bio na konferenciji primatelja franšize u
Las Vegasu. Franšizeri su oduševljeni našim vremenom dostave.
Dostava u svijetu prosječno traje između 25 i 27 minuta, a naša
pizza na kućni prag naručitelja stiže unutar 20 minuta.
Trenutačno imamo 12 zaposlenih i više od 70 studenata”, kazao je
Mihael Sviben, vlasnik i direktor tvrtki All
about pizza i Perfect Circle, suvlasnik franšiza Domino’s Pizza i
F45 za Hrvatsku u emisiji Poduzetnički mindset, prenosi portal
Fiuman.

Na dovođenju brenda Domino’s Pizza u Zagreb počeo je raditi 2018.
godine, a prvi je restoran otvorio 2020. godine.

“Na hrvatskom tržištu je mnogo odličnih pizzerija i restorana. Mi
smo htjeli predstaviti drugačiji koncept Domino’s Pizza. Cjenovno
smo željeli biti u zlatnoj sredini. Kupci su to dobro prihvatili.
Domino’s Pizza ima punije, deblje tijesto i svaki komad pizze ima
isti broj sastojaka i specifičan okus”, pojasnio je Sviben.

Zbog specifičnosti uživanja u pizzi u Hrvatskoj, prvi zagrebački
restoran Domino’s Pizze ima dosta stolova u unutrašnjosti i na
terasi.

“Gužva privlači gužvu! Velik dio prometa dolazi od konzumacije
pizze u restoranu. S pandemijom je počela bujati dostava.
Domino’s Pizza kao začetnik dostava u SAD-u, mnogo ulaže u
tehnologiju. Korisnici franšiza u Australiji i Novom Zelandu
razvijaju nove načine dostave, one pomoću dronova i električnih
automobila s autopilotom. Mnogo se toga sprema u idućih deset
godina. Mi radimo na tome da se vrijeme pečenja pizze smanji za
dvije minute. Kao vlasnici franšize za Hrvatsku, namjera nam je u
zakup davati podfranšize”, rekao je Sviben.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari