MARKETINŠKI PLAN

Teorija u praksi – studenti EFOS upoznaju se s tržištem rada prije nego kroče na njega

Rezultat gotovo tromjesečnog rada bio je marketing plan kojeg su zatim ocjenjivali profesori i sam klijent

Kao i svake, i ove su godine studenti kolegija Marketinško
planiranje na Ekonomskom fakultetu u Osijeku imali praktični
zadatak koji spaja teoriju i praksu. Kolegij koji predvodi
prof.dr.sc. Helena Štimac i asistentica
Karla Bilandžić Tanasić, mag.oec. ove su godine
studentima prve godine diplomskog studija smjera Marketing
predstavili zadatak u suradnji sa City Fitnessom, poznatim
fitness centrom iz Osijeka koji je smješten u sklopu autobusnog
kolodvora. Osim City Fitnessa, u ovom projektu sudjelovala je i
Hrvatska udruga za marketing – CROMAR kako bi cijeli projekt
dobio i znanstvenu notu što je primarno djelovanje ove udruge.
Koliko je projekt uspješan i koristan govori i činjenica da su
prošlogodišnji pobjednici osvojili i Rektorovu nagradu za
poslovni slučaj sa subjektom Astrogarden.

“Iz godine u godinu dokazujemo kako imamo izvrsne studente koji
se uspješno snalaze s realnim situacijama na tržištu. Studentima
su ovakvi projekti izvrsna prilika za stjecanje novih iskustava
jer shvate koliko je izazovno rješavati probleme na tržištu,
svladavanja novih znanja te izlaženja iz teorijskih okvira
obrazovanja. S druge strane, poslovni subjekti dobiju
objektivniju sliku svog poslovanja, analizu tržišta i kreativne
ideje.” – Helena Štimac, redovita profesorica Katedre za
Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Studenti su na projektu radili tijekom cijelog semestra, a njihov
marketinški plan morao je biti u potpunosti realan – imali su
istraživanje, određen budžet, ali i briefiranje od
strane klijenta, Vladimira Banca, vlasnika City Fitnessa koji im
je odgovarao na sva pitanja.

“U ime naše tvrtke City Fitness d.o.o. izražavamo duboku
zahvalnost Ekonomskom fakultetu, profesorici katedre za marketing
Heleni Štimac, asistenci Karli Bilandžić te svim studentima koji
su sudjelovali u projektu izrade marketing plana za City Fitness.
Timski rad, organiziranost i zalaganje svih sudionika ovog
projekta pružili su nam mogućnost lakše prepoznati potencijalne
probleme s kojima se tvrtka suočava, te dobiti nove inovativne
ideje i postupke realizacije koje će zasigurno pomoći u
poboljšanju poslovanja cijelog fitnessa.” – Vladimir Banac,
izvršni direktor City Fitnessa

Rezultat gotovo tromjesečnog rada bio je marketing plan kojeg su
zatim ocjenjivali profesori i sam klijent. Svoje projekte,
klijentu su prezentirala tri najbolja tima, a u konačnici je kao
najbolji tim izabran tim simpatičnog naziva “Ekonomski biseri”
kojeg su činile studentice Anamarija Bagudić, Dora
Pakšec, Maja Talajić, Anita Tutenov i Anja
Vilk
. Studentice su dobile besplatnu članarinu u
City Fitnessu, a svi studenti imat će prilike sudjelovati u
procesu zapošljavanja za marketing City Fitnessa – a to je upravo
ono najvrjednije.

“Prvenstveno bi se htjela zahvaliti u ime cijelog tima
prof.dr.sc. Heleni Štimac na izuzetnoj prilici i znanju koje nam
je pružila tijekom cijelog kolegija, kao i cijelom City Fitness
timu koji nam je pružio povjerenje i stajao na raspolaganju za
što bolju realizaciju samog projekta. Posljednjih nekoliko
mjeseci, analizirali smo tržište i ciljanu skupinu
osječko-baranjske županije te smo na temelju toga kreirale i
nadopunjavale odgovarajuće marketinške taktike i strategije
poslovnog subjekta City Fitness. Također, pisanjem marketinškog
plana dobili smo priliku i mogućnost proširiti svoja postojeća
znanja o marketingu kao i o njegovoj primjeni na stvarnim
primjerima, ali i mogućnost da otkrijemo razinu kreativnosti i
vlastite vještine za koje nismo znali da ih kao tim posjedujemo.
Bilo je to jedno divno iskustvo tijekom kojeg smo si dokazale da
se upornost, proaktivnost i trud uvijek isplate.” – Anja
Vilk, studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing

“Izrada marketing plana za poslovni subjekt City Fitness za
cijeli tim je bilo izazovno, ali divno iskustvo. Nekoliko mjeseci
rada na zajedničkom zadatku omogućilo nam je da zaista vidimo
širu sliku o stvarnim situacijama na tržištu. Iskusile smo kako
je to istraživati tržište te na temelju dobivenih podataka
kreirati marketinške aktivnosti. Na taj način smo potaknule naše
kreativno razmišljanje i naučile usporediti koliko su određene
ideje bile realistične za provedbu s obzirom na budžet koji smo
imale na raspolaganju. Vjerujemo kako će nam ovo iskustvo puno
pomoći u razvoju daljnje marketinške karijere. Ovim putem bismo
se htjeli još jednom zahvaliti prof. Heleni Štimac i asistentici
Karli Bilandžić mag. oec. na pruženoj prilici za iskazivanjem
našeg znanja i na mentorstvu tijekom izrade marketing plana za
poslovni subjekt City Fitness.” – Dora Pakšec, studentica
1.godine diplomskog studija, smjer Marketing

“Iskreno se nadamo da ova interakcija između City Fintessa i
Ekonomskog fakulteta nije posljednja, te se veselimo jačanju i
širenju partnerstava u budućnosti!” – Vladimir Banac,
izvršni direktor City Fitnessa

Ovakvi projekti studente najbolje pripremaju za tržište rada, a
na Ekonomskom fakultetu u Osijeku  studentima pružaju
prilike u kojima se s tržištem upoznaju i prije nego su na
njega kročili – baš onako kako i treba biti.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari