marketinška priča ekonomskog fakulteta

Osječki studenti ekonomije odradili marketinški projekt za novu igraonicu

Astro Garden će uz najsuvremeniju igraonicu najmlađima ponuditi i mogućnost proslave rođendana kao i brojne edukativne radionice

Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku već dugi
niz godina uspješno surađuje s brojnim poslovnim subjektima iz
Republike Hrvatske. Primarni cilj suradnje je da studenti
primjene svoja stečena znanja u praktičnom dijelu.
Svaki
projekt započinje idejom i željom za promjenom ili stvaranjem
nečeg novog pa tako i ovaj projekt koji je pokrenula
izv.prof.dr.sc. Helena Štimac na kolegiju Marketinško planiranje
s poslovnim subjektom Astro Garden.

“Rad sa studentima je u današnje vrijeme prilično izazovan s
obzirom na cjelokupno okruženje u kojem se nalazimo. Povezivanje
s praksom je nužno jer kroz takve projekte studenti dobiju
približan osjećaj kako je na tržištu rada. Izrada kvalitetnog
marketing plana nije jednostavno i zahtjeva puno istraživanja,
analize, kreative i zajedničkog rada. Ovakve suradnje su izvrsne,
kako za studente tako i za poslovne subjekte s kojima
surađujemo.” – Helena Štimac, izvanredna profesorica
Katedre za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Astro Garden osnovan je s prvotnom idejom – povezati nepovezivo.
Tema igraonice je Svemir, a igraonica je opremljena vrhunskim,
suvremenim i potpuno sigurnim komponentama. Kapacitet igraonice
je preko 100 djece u istom trenutku uz mogućnost proslave dječjih
rođendana.

“Ideja se rodila u samom prostoru u želji da se najatraktivniji
gradski prostor učini zanimljivim za sve građane. Astro Garden će
omogućiti roditeljima da u miru provedu kvalitetno vrijeme, dok
im se djeca zabavljaju i uče u potpuno sigurnom okruženju.
Astro Garden će uz najsuvremeniju igraonicu najmlađima ponuditi i
mogućnost proslave rođendana kao i brojne edukativne radionice.
Zabava za cijelu obitelj naša je nit vodilja.” –
Dino Homan, začetnik ideje Astro Gardena.

Suradnja je započela u veljači 2021. godine, kada su poslovni
klijenti Karla Bogdan i Dino Homan studentima 1. godine
diplomskog studija, smjer Marketing, predstavili sadržaj i plan
projekta Astro Garden. Na marketinškom planu radilo se gotovo
puna 3. mjeseca.

“U projekt smo htjeli uključiti što više mladih ljudi pa se
suradnja sa studentima činila kao izvrsna ideja. Studenti
Ekonomskog fakulteta u Osijeku ispunili su sva naša očekivanja.
Njihove radove, skupa sa nebrojeno puno ideja, definitivno ćemo
primijeniti u daljnjem poslovanju. Ovim putem im se želimo
zahvaliti na njihovom trudu da svi zajedno ovaj projekt učinimo
najboljim za sve građane.”, rekao je Dino Homan. 

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Od ukupno 12
timova koji su sudjelovali u ovom projektu pobjednički
tim je pokazao sve svoje kvalitete tijekom pisanja samog
rada.
Rad je kompletan, realno izveden i primjenjiv s
puno raznih ideja, prijedloga i strategija kako uspješno
promovirati igraonicu Astro Garden. Članovi pobjedničkog tima su
Karla Jurendić, Marija Klen, Patricia Kovačević, Mia
Pavošević i Ana Vučković.

“Prvenstveno se želim zahvaliti izv.prof.dr.sc. Heleni Štimac što
nam je kroz svoj kolegij omogućila rad na konkretnom primjeru,
odnosno suradnju s Astro Gardenom. Smatram da je od velike
važnosti raditi na konkretnim i stvarnim projektima jer se tim
putem bolje stječe znanje i gradi iskustvo za buduće izazove.
Naravno, isto tako se želim zahvaliti i poduzeću Astro Garden što
su nam pružili svoje povjerenje i podijelili s nama razne
informacije kako bi što bolje realizirati projektni zadatak. Na
kraju krajeva i što su vjerovali da smo sposobni odraditi ovako
bitnu stavku za njihovo poslovanje. Iznimna mi je čast što sam
protekla tri mjeseca bila dio tima u kojemu je svaki član dao
svoj maksimum. Mišljenja sam kako smo kroz ovaj projekt postigli
znanja i vještine koje će nam itekako poslužiti u daljnjem
razvoju i zaposlenju. Također, ovim putem želim poručiti svim
studentima da budu što aktivniji oko ovakvih projekata i zadatka
jer se trud zaista isplati.” – Marija Klen,
studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing. 

“Zahvalna sam na prilici koju nam je pružila izv.prof.dr.sc.
Helena Štimac. Posljednjih mjeseci smo moj tim i ja osmišljavali
marketing plan za Astro Garden te smo ga nadopunjavali
istraživanjima, idejama i analizama. Ovo iskustvo nam je pomoglo
u izražavanju kreativnosti, snalažljivosti te smo povezali
teorijsko znanje i primijenili ga u praktičnom dijelu. Sretne smo
što smo pobijedile jer smo od početka imale veliku motivaciju u
timu, a i time smo dokazale same sebi da se upornost, trud i rad
na kraju uvijek isplate!” – Karla Jurendić, studentica 1. godine
diplomskog studija, smjer Marketing

Uz najbolji tim istaknuo se još jedan tim koji je također
prikazao kreativne ideje kroz svoj rad ali i svoje prezentacijske
vještine čime je osvojio sve prisutne. Članovi tog tima su Dino
Čuić, Tomislav Džunja, Marija Jurić, Jelena Stjepanović i Lucija
Živković.

“Za sve nas ovo je jedno posebno iskustvo. Sretni smo i zahvalni
što smo imali priliku sudjelovati u ovakvom projektu. Sam projekt
naučio nas je kako teorijsko znanje primijeniti u praktično i to
će nam biti od velike pomoći u budućnosti kada izađemo na tržište
rada. U projekt smo uložili puno energije i vremena što je u
nekim trenucima znalo biti iscrpljujuće uz sve ostale fakultetske
obaveze, no pokazalo se da se itekako isplatilo. Ova pobjeda je
dokaz da se svaki trud i svi uloženi napori, ipak na kraju
isplate i da je sve moguće ukoliko to jako želiš. Zahvaljujem se
profesorici Štimac i poslovnom subjektu Astro Garden na pruženoj
prilici koji su prepoznali naš trud i rad.” – Lucija Živković,
studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing

Kroz pročitane i proučene marketinške planove Astro Garden je
bogatiji za mnoštvo inovativnih i zanimljivih ideja koje će im
izuzetno pomoći u daljnjem razvoju, dok su studenti pokazali
svoju proaktivnost, kreativnost i inovativnost što je ključno za
svaki projekt kako bi se osigurala njegova uspješnost. Studentima
su dodijeljene potvrde za najbolji marketinški plan te novčane
nagrade.

Ovo je bila još jedna u nizu uspješnih suradnji Katedre za
marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poslovnih subjekata
u Republici Hrvatskoj te su studenti stekli nova znanja i
vještine i jedno potpuno novo, posebno iskustvo tijekom
studiranja.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari