zastoj prosječno traje 45 minuta

Prošle godine u Osijeku bilo je 98 tramvajskih zastoja

Dubravka Petric/PIXSELL

Zastoji se najviše događaju zbog nepropisno parkiranih vozila na prugi

Najveći se broj zastoja dogodio u Strossmayerovoj ulici (34
zastoja), zatim u Županijskoj (26 zastoja) i u Divaltovoj ulici
(18 zastoja). Ostali zastoji dogodili su se u Reinserovoj,
Kapucinskoj, Radićevoj, Vinkovačkoj, Europske avenije,
Hadrijanovoj i Ulici Bana J. Jelačića.

Najkraći zastoj trajao je 10 minuta, a najduži 2 sata i 15
minuta. Najčešći razlozi zastoja su nepropisno parkirano vozilo
(75 počinitelja), zatim prometne nezgode (u kojima je sudjelovao
i u kojima nije sudjelovao tramvaj) s 19 zastoja te u 4 slučaja
za zastoj je bio kriv kvar tramvaja. Za rješavanje zastoja
prosječno je potrebno oko 45 minuta.

“Nažalost, u gradi nema službe za premješetanje vozila te se mora
pričekati da vozač ukloni vozilo. Vozač tramvaja pokušava doći do
počinitelja koristeći zvono na tramvaju. Izvješće o zastoju
tramvaja služi za izračun zastoja i potraživanje naknade za
izazivanje zastoja”, objašnjava Petak Krstić,
GPP-ov referent prometa.

Za rješavanje odštetnog zahtjeva u prosjeku je potrebno oko 30
dana. Često se vozači neposredno nakon zastoja tramvaja obrate
Odjelu za naknade šteta GPP-a te uz ispriku što su prouzročili
zastoj odmah pristanu na zaključivanje ugovora o nagodbi.

“Od ukupnog broja zastoja tramvaja zbog nepropisnog parkiranja,
oko 70% vozača odmah pristane na zaključivanje ugovora o nagodbi,
kako bi iskoristili mogućnost popusta od 25% i obročno plaćanje.
Ostali idu na sud i u konačnici imaju znatno veće troškove”,
kazala je Dijana Stojić, samostalni referent
osiguranja i naknada šteta.

Izvor:
GPP Revija

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari