
Zamjenik gradonačelnika istaknuo je kako će novi kružni tok imati četiri ulaza/izlaza, za razliku od dosadašnjeg T raskrižja koje je imalo tri
Radovi na izgradnji novog kružnog toka kod nekadašnjeg MIO Standarda, na spoju Vukovarske i Divaltove ulice u Osijeku, u punom su jeku. Gradilište su početkom tjedna obišli zamjenik gradonačelnika Osijeka Dragan Vulin i rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek Hrvatskih cesta Goran Martinović.
Zamjenik gradonačelnika istaknuo je kako će novi kružni tok imati četiri ulaza/izlaza, za razliku od dosadašnjeg T raskrižja koje je imalo tri.
“Četvrti ulaz/izlaz predviđen je za buduću remizu koja će se nalaziti u blizini bivšeg MIO standarda. U budućnosti će sva vozila javnog gradskog prijevoza prolaziti kružnim tokom gdje je promet usporen, što će povećati sigurnost,” poručio je Vulin. Dodao je i da je vrijednost ove investicije 874.000 eura.
Najavio je i daljnje projekte: nakon završetka ovog raskrižja slijede nova gradilišta – kružni tok prema Tenji, južno do osječke južne obilaznice, te još jedan između Sarvaša i Nemetina.
Povećanje sigurnosti

Goran Martinović iz Hrvatskih cesta naglasio je kako je sigurnost glavni razlog rekonstrukcije.
“Dosadašnje križno raskrižje bilo je prometno nesigurno zbog spajanja dviju prometnih traka u jednu, što je posebno predstavljalo izazov za neiskusne vozače. Upravo iz sigurnosnih razloga odlučili smo izgraditi kružni tok. Usporen promet, jasna pravila prednosti i bolja preglednost značajno će smanjiti broj prometnih nesreća,” istaknuo je.
Dodao je i kako projekt uključuje izgradnju nove javne rasvjete, pješačkih i biciklističkih staza te uređenje zelenih površina, dok će širina kolnika od 6,5 metara omogućiti nesmetano prometovanje svim kategorijama vozila.
U tijeku prva faza radova

Na sjevernom dijelu kružnog toka planirana je dvosmjerna biciklistička staza širine 2 metra i pješačka staza širine 1,6 metara, koje će biti fizički odvojene betonskim elementima. Na južnoj strani predviđena je jednostavna pješačka staza.
Radovi se izvode u dvije faze. U tijeku je prva faza koja obuhvaća izgradnju sjevernog dijela uz zadržavanje mogućnosti prometovanja u svim smjerovima. Druga faza započinje sredinom kolovoza, kada će se raditi na južnom dijelu, a promet će tada biti dozvoljen samo u smjeru zapad–istok, dok će promet iz smjera Divaltove ulice biti privremeno zatvoren.


