
Mali trgovci pokušavaju se u šumi trgovačkih centara izboriti za svoje mjesto pod suncem
Bojkot trgovačkih centara i trgovine općenito je uspio, a dok trgovci i država zbrajaju štetu, mali trgovci bore se za svakog kupca.
Tako se i mala trgovina u blizini središta Osijeka obratila svojim vjernim kupcima putem društvenih mreža uoči samog bojkota.
“Dragi građani i kupci trgovina Kekelić. Želimo izraziti naše razumijevanje prema vašoj odluci i ogorčenosti radi visokih cijena proizvoda s kojima se svi svakodnevno suočavamo. Stoga ćemo u buduće u našim objavama na Facebooku jasno iskazivati razlike između naših redovnih cijena i cijena u trgovačkim lancima”, stoji u njihovoj objavi.
I doista, nakon toga su to i učinili pa su tako cijene pojedinih proizvoda značajno jeftinije negoli u trgovačkim centrima. Primjerice, zubna pasta renomiranog proizvođača jeftinija je za više od euro po tubi, a napolitanke su jeftinije gotovo dva eura ovisno o pakiranju.
Pomalo je nejasno kako je moguće da mala obiteljska trgovina koja djeluje u skučenom prostoru ima bolje cijene negoli veliki trgovački lanci koji robu nabavljaju na veliko. Nažalost, male trgovine mogu ponuditi toliku količinu različitih proizvoda po konkurentnoj cijeni istovremeno, ali za one koji ne uobičavaju velike nabavke i planiraju svoje troškove na vrijeme, zasigurno im mogu pomoći uštedjeti novac.