Osječki ZOO dobit će kutak s domaćim životinjama u srcu Slavonije
Zoološki vrt Osijek površinom je najveći u Hrvatskoj, a kao takav nude mu se brojne prilike za dodatni rast i razvoj.
Tako je prije dva dana projekt MAJESTIC ZOO’S. Projekt je to u suradnji sa ZOO Palić, TZ Subotica, kao i TZ Osijek koji za cilj ima pridonijeti obiteljskom turizmu u Hrvatskoj i Srbiji, s posebnim naglaskom na zoološke vrtove.
Tako će ZOO Osijek dobit „Slavonsko selo“ koje će s 5 nastambi postati dom za konje, krave, svinje, koze i ovce, ali i perad. U planu je i rekonstrukcija postojećeg dječjeg igrališta te postavljanje novih senzornih igrala za djecu s poteškoćama u razvoju.
Sam projekt vrijedan je nešto manje milijun i pol eura, a odvijati će se u periodu od kolovoza 2024. do veljače 2017. godine.
Projekt Majestic ZOOs ima za cilj razvoj i promociju obiteljskog turizma u prekograničnom području Hrvatske i Srbije, s naglaskom na javne turističke prostore poput zooloških vrtova. Projekt, uz podršku Programa Interreg IPA CBC Hrvatska Srbija 2021-2027, nastoji transformirati zoološke vrtove u inkluzivne turističke destinacije s dodatnom vrijednošću, prilagođene obiteljima, djeci, djeci s posebnim potrebama, posjetiteljima zooloških vrtova i ljubiteljima prirode. Kroz ulaganja u manju infrastrukturu, poput „petting zoo“, pristupačnih igrališta i vanjskih edukacijskih prostora, zoološki vrtovi u Osijeku i Paliću ponudit će nove atrakcije koje približavaju obitelji prirodi.
Projekt također naglašava održivost integriranjem zelene infrastrukture i očuvanjem kulturne i prirodne baštine regije, poput panonske arhitekture i autohtonih vrsta. Kroz inovativna rješenja, Majestic ZOOs nastoji stvoriti mirno, edukativno okruženje u kojem posjetitelji mogu komunicirati sa životinjama, učiti o biološkoj raznolikosti i uživati na otvorenom.
Promociju projekta vodit će Turistička zajednica grada Osijeka i Turistička organizacija Subotice, s ciljem privlačenja raznih ciljnih skupina, uključujući vrtiće, škole, učitelje, obitelji s djecom, mlade, turističke djelatnike, putničke agencije, edukatore, zoologe i organizacije za zaštitu prirode. Promotivne aktivnosti uključivat će konferencije, izložbe, panele, radionice, fotografije i promotivna videa, priručnike i novinarska putovanja, osiguravajući veliku vidljivost i interes za projekt.