Radovi na modernizaciji tramvajske infrastrukture u punome jeku. Za promet otvorena Europska avenija, od Radićeve od Zagrebačke ulice
U Osijeku je obnovljena tramvajska pruga i cesta u Ulici Europske avenije u punome profilu u dužini od oko 780 m te je od danas omogućen dvosmjerni cestovni promet od Radićeve do Zagrebačke ulice na četvero-tračnoj cesti.
Riječ je o radovima u sklopu modernizacije tramvajske infrastrukture, jedne od najvećih investicija u osječki javni prijevoz vrijedne 45 milijuna eura.
Zadovoljstvo izvedenim radovima izrazio osječki gradonačelnik Ivan Radić, koji je u petak obišavši radove izvijestio kako su na ovoj dionici izvedeni i radovi na rekonstrukciji kolnika i sanaciji bočnih parkirališnih mjesta, u što je Grad Osijek uložio dodatnih 260 tisuća eura.
“Započinjemo i s radovima na novih osam stajališta u Ulici Europske avenije, što neće utjecati na daljnji promet. Preostaje još dio od zapadnog ulaza u Tvrđu do Trpimirove, koji bi trebao biti gotov do 15. listopada i onda će cijela Europska avenija u potpunosti biti otvorena. Nakon toga će početi prometovati i tramvaj od Zelenog polja do središnjeg trga”, rekao je gradonačelnik Radić.
Podsjetio je kako je projekt modernizacije tramvajske infrastrukture započeo 2022. godine, a izvršeno je oko 81 posto radova. Preostaju još radovi u Strossmayerovoj ulici koji će biti završeni do travnja iduće godine.
“Ovo je sve preduvjet za dolazak novih tramvaja, a govorimo o 10 novih niskopodnih tramvaja vrijednosti 23 milijuna eura. Prvi bi trebao doći u ožujku, a planiramo se javiti i na poziv Ministarstva prometa za dodatnih 10 novih niskopodnih tramvaja, što bi činilo kompletno novu flotu od 20 tramvaja”, kazao je gradonačelnik.
“Došlo nam je 13 novih autobusa, niskopodnih i poluniskopodnih, a kroz dva mjeseca planiramo se također javiti na poziv ministarstva za 17 novih električnih autobusa. Ulažemo u javni gradski prijevoz te će Osijek dobiti najsigurniji, najudobniji i najmoderniji javni gradski prijevoz od svih gradova u Hrvatskoj i što je bitno, ekološki prihvatljiv”, dodao je.
Izvijestio je i kako je projekt preseljenja Remize u fazi ishođenja lokacijske dozvole te zahvalio građanima na strpljenju zbog prometnih gužvi u gradu uzrokovanih brojnim radovima.
“To su europski projekti, povlačimo velika sredstva, i oni idu pri kraju. Sada će se više ulica otvarati nego zatvarati, tako da će promet biti protočniji. Ovi projekti nisu samo za sadašnjost, nego za budućnost i za generacije koje dolaze”, zaključio je gradonačelnik Radić.
Goran Pajnić, direktor Gradskog prijevoza putnika, rekao je kako bi linije 1 i 2 tramvajskog prometa trebale krenuti u studenom dodavši kako se osim radova na pruzi izvode i radovi na kontaktnoj mreži.