Obrazovna uloga Portanove

Nakon posjete studenata iz Splita, Portanova nastavlja sa svojom ulogom edukacijskog centra.

Osim što ima značajnu ulogu kao mjesto koje će zapošljavati više od 1000 ljudi, Portanova nastoji djelovati i na širem društvenom planu.

Tako je u suradnji sa Ekonomskim fakultetom u Osijeku koji je nastao još davne 1959. godine održana praktična radionica u sklopu kolegija Multimedijalni marketing kojeg void prof.dr.sc. Drago Ružić. Želja profesora  Ružića jest omogućiti svojim studentima primjenu kreativnosti marketera koja se od njih očekuje, te ih pokušati staviti u poziciju marketinške agencije očekujući od svojih studenata primjenu znanja koje su do sada stekli.

S obzirom da je jedan od najznačajnijih projekata ove regije upravo izgradnja i samo otvaranje trgovačkog centra Portanova, marketinško komuniciranje otvaranja i početka rada Portanove se nametnulo kao logičan zadatak studentima. U sklopu samog kolegija, čiji programski ciljevi su upoznavanje s infrastrukturnom osnovicom suvremenih multimedijalnih sustava zasnovanih na digitalnoj tehnologiji, internetskom okruženju i razvijenim softverskim alatima za upravljanje i poslovno komuniciranje, a koji se sluša na drugoj godini diplomskog studija smjera “Marketing”,  studenti su dobili zadaću predložiti rješenje tog izazovnog slučaja iz prakse, te svoje uratke prezentirati kao svoju ponudu u konkurentskom odnosu sa svojim kolegama jer ih takva situacija jednog dana i očekuje.

Studenti su u svojim radovima pokazali usvojeno znanje, iznimnu kreativnost  kao i mogućnost izvršavanja konkretnih zadataka koji su im dani, što je jamstvo spremnosti za poslove koji ih očekuju.

Vrijedno je to iskustvo za sve studente koji će jednoga dana kada završe fakultet svoje radno mjesto pronaći upravo u vodećem trgovačom centru u regiji – Portanovi.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari