Osnova ponude Wizija je standardizacija: standard za vozila koja su sigurna i čista, standard za vozače koji su provjereni i iskusni, te standard usluge koja je uvijek kvaliteta, brza i povoljna
Taksi Cammeo svoju misiju je započeo prije čak 18 godina. Od tada
su promijenili percepciju korištenja taksija te u više od 20
gradova diljem Hrvatske omogućili da prijevoz bude dostupan i
povoljan. Podsjetimo, upravo je Cammeo bio taj koji je i u
Osijeku revolucionazirao tržište taxi usluga.
“Svake godine Taksi Cammeo preveze više od 7 i pol milijuna
putnika, a naša vozila čak 10 puta prijeđu udaljenost od zemlje
do mjeseca! Danas je vrijeme za novo poglavlje naše priče te s
ponosom objavljujemo: Cammeo je postao Wizi!”, poručuju iz Wizia.
Wizi je kako kažu novo poglavlje Cammea. Osim imena i vizualnog
identiteta, novo poglavlje donosi i potpuno novo iskustvo taksi
prijevoza: kvalitetniju i bolju uslugu ‘iza koje’ su inovativna
tehnološka rješenja bazirana na AI-u. Sve one dobre Cammeove
karakteristike poput ugodnih vozača, sigurnosti i povoljne
cijene – Wizi će zadržati.
“Hvala svim putnicima što su prepoznali Cammeo i bili dio naše
priče posljednjih 18 godina. Cijelo vrijeme smo podizali
kvalitetu usluge i bili tu za svoje sugrađane, a sada je vrijeme
za novi iskorak. Rebranding će nam pomoći u širenju na druga
tržišta, ali Wizi nije samo promjena logotipa jer ćemo uz pomoć
AI-a i naprednih tehnologija iskustvo vožnje dići na jednu novu
razinu!”, istaknuo je Vladimir Minovski,
generalni direktor Wizija.
Wizi ostaje u hrvatskom vlasništvu te će globalno sjedište tvrtke
ostati u Hrvatskoj, a sama internacionalizacija brenda omogućit
će lakše širenje na inozemna tržišta.
Autor novog brenda je nagrađivani tim iz Zambelli Brand Design
studija iz Rijeke.
Telefonski brojevi kojima se pozivao Cammeo, od danas automatski
vode na pozivni centar Wizija. Isto vrijedi i za mobilnu
aplikaciju kojom se naručivao Cammeo. Korisnici je od danas mogu
u AppleStore-u ili PlayStore-u ažurirati – i automatski će dobiti
novu Wizi aplikaciju.