Proširenje južne obilaznice, odnosno izgradnja južnog kraka jedne od najvitalnijih gradskih prometnica u dužini od 13,2 kilometara, trebalo bi (napokon) početi krajem lipnja.
Proširenje južne obilaznice, odnosno izgradnja južnog
kraka jedne od najvitalnijih gradskih prometnica u dužini od 13,2
kilometara, trebalo bi (napokon) početi krajem
lipnja.
Službene potvrde, međutim, još uvijek nema. Iz Hrvatskih cesta,
naime, tek kratko kažu kako je u tijeku žalbeni rok nakon
provedenog javnog natječaja, a oni natječajni postupak
ne smiju komentirati. Lako je, međutim, sukladno zakonskim
propisima, “izračunati” kada bi trebali započeti radovi.
S obzirom na to da ima još 15-ak dana žalbenog roka, u
prvoj polovini lipnja Hrvatske ceste bi trebale i službeno
odabrati izvođača, koji bi, pretpostavka je, već trebao biti
spreman za početak radova. S druge strane, ovo nije prvi
natječaj za ovaj posao – na onaj prvi, okončan 29. rujna prošle
godine, stiglo je više žalbi te je poništen.
U međuvremenu su uz potporu gradske uprave riješeni svi
imovinsko-pravni problemi te više uistinu nema nikakvih
prepreka za početak dugonajavljivanih radova.
Prema ranijim procjenama, građevinski radovi na 12,23
kilometra dugoj dionioci vrijedni su oko 190 milijuna
kuna (bez instalacija i opreme) što je procijenjeno na
dodatnih 30 milijuna. Podsjetimo, nedavno je objavljeno kako je
na javnom otvaranju pristiglih ponuda za izgradnju dionice od
čvorišta koridor 5C do čvorišta “Tenjska” navodno najpovoljnija
bila ponuda Osijek-Koteksa.
220 milijuna kuna ukupna je vrijednost
radova
VIDEO (autor Dino Senčar, produkcija Ratio
d.o.o.):
{vimeo}11438180{/vimeo}
IZVOR: M.Mihaljević (Glas Slavonije)