GPP: Građani zadovoljni cijenom karata, nezadovoljni ljubaznošću djelatnika

GPP: Građani zadovoljni cijenom karata, nezadovoljni ljubaznošću djelatnika

Gradski prijevoz putnika danas je predstavio istraživanje koje svake godine provode kako bi provjerili zadovoljstvo svojih korisnika.

“Jeste li u posljednjih godinu dana koristili usluge GPP-a?”,
“Jeste li zadovoljni prijevozom, ljubaznošću djelatnika,…”

i brojna druga pitanja postavili kako svojim korisnicima, tako i
onima koji javni prijevoz ne koriste.

Zanimljivo čak 60% putnika reklo je kako je zadovoljno
cijenom karata
, a očekivano najzadovoljniji cijenom i
ostalim uslugama su umirovljenici. S druge strane učenici i
studenti, gotovo polovina ispitanih, smatra kako bi cijene mogle
biti niže.

Putnici, njih 41,4% također kažu kako su se usluge GPP-
poboljšala
, a samo njih 4% kaže kako je usluga nešto
lošija. Prije svega glavni razlog za pozitivnu ocjenu su nove
linije i noviji vozni park. Oni koji su nezadovoljni,
nezadovoljni su zbog manjeg broja polazaka autobusa, previsokih
cijena i neljubaznosti osoblja.

No, kada se sve zbroji i oduzme direktor Medić
kaže kako je mjesec studeni najbolji prema prodaji karata u
posljednje dvije godine što je za njih ohrabrujuće. Pohvalio je
ujedno i voditeljicu marketinga Sanju Mršo jer
je uspjela podići prihod od marketinga za čak 300%.

Pitanje: “Zašto ne koristite javni
prijevoz?”

Odgovor: “Vozim bicikl!”

Da, da prema riječima direktora Medića jedan od razloga zašto
građani ne koriste javni prijevoz jest sve veći broj vozača
bicikla dok su ostali razlozi sporost prijevoza, što nemaju
potrebu, neisplativost…

Nažalost, većina onih koji kažu da je javni prijevoz neisplativ
kaže kako nije niti napravila analizu isplativosti pa preporučamo
da to učine i procjene što im je učinkovitije i isplativije.

Nova linija za Filipovicu

U skladu sa dosadašnjim pilot projektima autobusnih linija, GPP
će vrlo brzo uvesti i jednu novu liniju koja će povezivati dvije
krajnje točke – Filipovicu i Tvrđavicu.

Da li će se linija održati ovisiti će naravno o samim
korisnicima.

Tekst: SiB.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari