Božićna tragedija u Zračnoj luci Osijek

44 radnika Zračne luke Osijek ove će blagdane, kako se čini, dočekati bez plaće. Nisu dobili ni plaću za studeni i listopad, a doprinosi im nisu uplaćeni još od lipnja.

Za takvo stanje kriva je Uprava na čelu sa Blankom Strahonjom, menadžment je katastrofalan i tražimo njihovu momentalnu smjenukažu u Hrvatskoj uduzi sindikata.

Da stvar bude apsurdnija, Zračna luka Klisa ima perspektivu, interes za letove postoj, no marketinga gotovo i nema, kao ni sposobnosti vodećih ljudi tvrtke, tvrde sindikalisti. Sve oči uprte su u novog ministra prometa i veza koji još nije ni preuzeo dužnost, pa će ga dočekati ovaj osječki vrući krumpir.

Za Blanku Strahonju i njezinu Upravu u Zračnoj luci više nitko nema strpljenja. Najmanje radnici. Uprava je imala 7 godina da Zračnu luku postavi na noge, no samo tonemokažu u sindikatu. Uspjeli su nas posvađati i sa Zagrebom, izgubila je potporu i grada i županije, naših suvlasnika. “Dajemo do znanja novoj vlasti i vjerojatno gospodinu Komadini koji će sjesti u resorno ministarstvo da ZLO stavi u prioritete. Ne moram vam reći da će 44 radnika dočekati ovaj Božić bez plaće i da je situacija vrlo alarmantna.Ako ne bude sluha, mi ćemo branit svoje dostojanstvo i izaći ćemo na ulice ako treba, otići ćemo i u Zagreb, pred vlasnike, i borit ćemo se za našu, zajedničku Zračnu luku. Smjena direktorice mora biti neodgodiva, tko će doći, ne zanima nas, ali mora imati viziju i ideju i mora opravdati kapacitet zračne luke – kaže Moro. Od budućeg ministra traže da ih primi odmah.



Štrajk kada dobijemo odbijenicu od gore. Šta to znači? To znači da sada ništa ne možemo dogovoriti sa većinskim vlasnikom, jer novi ministar nije zasjeo. Onoga trenutka kada novi ministar zasjedne, nećemo čekati 100 dana i mi ćemo inzistirati preko naše središnjice HUS-a doći gore i ukazati koji je problem Zračne luke.”



Trenutačni dug Zračne luke, po podacima sindikata, je oko milijun kuna. Problem zračne luke je problem loših menadžera i ljudi bez vizije koji svih ovih godina preživljavaju na funkcijama plivajući kroz sve te struje – dodaje Moro. “Ako vi mislite da će vama netko donijeti posao, a vi ćete sjedit tamo, onda u Hrvatskoj svatko može biti menadžer. Neće Croatia Airlines letjeti zbog sentimenta u Zagrebu, nego zato što ima interesa. Usprkos svega toga, vi se morate lavovski boriti u Zagrebu da bi dovukli u ovu regiju nešto.” No, naša Uprava to ne zna, dodaje Moro. Smatra kako osječki aerodrom može biti pokretač i generator razvoja osječkog područja i ne treba biti na ničijim jaslama. Klisa je uvijek spremna za bilo kakav let. U ljetnoj sezoni punjeno je u prosjeku više od 80% letova, prevezeno je oko 19 tisuća putnika, a Interesa i mogućnosti ima. No, tu je problem neinformiranosti, marketing je nedovoljno agresivan i gotovo nitko ne zna da se iz Osijeka može letjeti, a zbog toga profitiraju udaljeni Zagreb, Budimpešta i Beograd i opet se problem svodi na nesposobnu Upravu – zaključuju u sindikatu. Upitan je i povratak Ryanaira na proljeće jer mu zračna luka Osijek duguje više od 100 tisuća eura. Hoće li se nova Vlada i ministar suočiti s ovim problemom vidjet će se za nekoliko dana.

Tekst i video: STV

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari