Gdje putnici griješe? – Presjedanje u vozilima GPP-a

Gdje putnici griješe? – Presjedanje u vozilima GPP-a

Povremeni korisnici gradskoga prijevoza dvoje trebaju li prilikom presjedanja iz jednog vozila u drugo odjaviti izlazak iz prvog vozila jer njihovo putovanje traje 45 minuta u istoj zoni dvama vozilima.

Naime, događa se da validator za vožnju s presjedanjem s
vrijednosne karte skida dvostruki novčani iznos, kao za dvije
vožnje!?

Primjerice, ako putnik putuje tramvajem s Bikare prema
Višnjevcu i presjeda na Trgu A. Starčevića, treba prijaviti
ulazak i izlazak iz vozila na Trgu te ponovni ulazak i izlazak iz
vozila kako bi iznos bio dva puta skinut s vrjednosne
kartice
, ali i jednom vraćen. Naravno, vožnja s
presjedanjem vrijedi 45 minuta. Dogodi li se pogreška i putnik se
ne odjavi u prvomu vozilu već na kraju putovanja u drugome
vozilu, bit će mu “skinuto” više novca zbog nepravilnog
postupanja. Rijetko se dogodi da tehnika pogriješi, no dogodili
li se takva šteta, putnik se može osobno obratiti u GPP u Ulici
cara Hadrijana ili provjeriti o čemu je riječ pozivom na tel.
228-333 (centrala) i zatražiti reklamaciju.
Napravi li putnik pogrešku i ne odjavi se, to se može vidjeti u
prometnom informatičkom sustavu
“, pojašnjava Josip Nađ,
zamjenik direktora Gradskog prijevoza putnika Osijek.

Vlasnici mjesečne butre ne moraju se odjavljivati na
izlazu iz vozila
, bilo da presjedaju iz autobusa u
autobus ili u tramvaj! Posjeduje li putnik butru za 1. zonu, a
putuje u 2. makar jednu postaju, primjerice, vozi se od Svačićeve
ulice do prve postaje u Tenji, mora kupiti voznu kartu od vozača
ili ulazak i izlazak evidentirati na vrijednosnoj karti čiji će
iznos biti umanjen.

TEKST: (N.Š.) Glas
Slavonije

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari