IKEA: “Ne kupujemo Super!”

IKEA: “Ne kupujemo Super!”

Nakon što je u današnjem izdanju Glasa Slavonije objavljen članak o mogućnosti kupnje osječkog Supermarketa od strane IKEA, priopćenjem su se oglasili iz te švedske kompanije. Priopćenje donosimo u cjelosti.

[important title=]Danas, 09. siječnja 2012. godine, u tiskanom
izdanju Glasa Slavonije na stranici 12 objavljen je članak, s
najavom na naslovnici, pod naslovom “Super želi kupiti IKEA?!”,
koji je potpisao novinar Tomislav Levak.

S obzirom da naslov, kao i svi dijelovi članka koji spominju
tvrtku IKEA, sadrže potpuno netočne i lažne informacije, molimo
Vas da, sukladno odredbama Zakona o medijima, objavite sljedeći
ispravak informacije:

IKEA NIJE DALA PONUDU ZA SUPERMARKET, NITI JE IKADA
RAZGOVARALA S PREDSTAVNICIMA SUPERMARKETA

IKEA nikada nije bila u kontaktu s predstavnicima Supermarketa,
niti je dala bilo kakvu ponudu za kupnju. Štoviše, IKEA u ovom
trenutku ne razmatra Osijek kao potencijalnu lokaciju za robnu
kuću, jer su nam prioriteti otvorenja robnih kuća u glavnim
gradovima zemalja u regiji. Čak ako bismo
eventualno i razmatrali Osijek kao potencijalnu lokaciju

nikada ne bismo bili niti zainteresirani za nekretninu koja se
spominje u tekstu. Naime, svatko tko i površno poznaje poslovnu
filozofiju tvrtke IKEA zna da mi nikada ne kupujemo nekretnine i
zemljišta namijenjene za robne kuće u centrima gradova, a
pogotovo ne tako male iskoristive površine.

Smatramo kako je potpuno neetično koristiti ime tvrtke IKEA s
ciljem tržišne manipulacije i umjetnog podizanja cijene
nekretnina. Također, smatramo kako je krajnje neprofesionalno da
se bilo kakva informacija, koja je možda došla do novinara iz
nekog izvora, nije provjerila s predstavništvom tvrtke IKEA u
Hrvatskoj.

S obzirom da objavljene informacije mogu dovesti do krivih
zaključaka, molimo Vas da objavite naše reagiranje kako bi
čitatelji mogli dobiti točnu i provjerenu informaciju.

Sukladno odredbama članaka 22. i 41. Zakona o medijima, tražimo
da ovaj ispravak objavite bez promjena i dopuna, na istovrijedan
način na koji je bila objavljena informacija na koju se ispravak
odnosi te na istom ili istovrijednom mjestu programskog prostora.

Igor Štefanac
PR Manager[/important]

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari