Strani turisti žele na Pannonian, Sajam antikviteta i Dane vina

I Sajam antikviteta, koji s partnerima organizira Glas Slavonije svake prve subote u mjesecu, bio je u fokusu 34. međunarodnog sajma turizma u Beogradu.





Ovo popularno osječko događanje, ali jasno i ostale turističke potencijale grada na Dravi, promovirala je Turistička zajednica Grada Osijeka. TZ-u je nastup na zajedničkom štandu uz još 12 izlagača, omogućila HGK Županijska komora Osijek. Damir Macanić, direktor TZ-a, i njegov kolega Siniša Maurus imali su pune ruke posla i na zasebno organiziranim poslovnim susretima partnera “jedan na jedan“, odnosno tzv. Matchmaking Eventsu.


GALERIJA: Pannonian Challenge XII

Dvije vrste razgovora smo ovdje vodili, u jednom smjeru su išli razgovori s partnerima iz Srbije koji se zanimaju za mogućnosti prekogranične suradnje na zajedničkim projektima koji se financiraju iz europskih fondova. U drugoj grupi su bili turistički razgovori u kojima smo promovirali pogodnosti naše ponude“, kaže Macanić, te precizira kako mu je namjera u Osijeku zaustaviti goste koji su na proputovanju između Beograda i Zagreba.

Osijek ima sve što se traži za takve goste, od adekvatne ponude smještaja i atraktivne gastronomske ponude do bogatog muzejsko-galerijskog sadržaja“, kaže Macanić.

dani_vina_turizma495
GALERIJA: Dani vina i turizma u Tvrđi

Tour operatorima predstavljeni su Sajam antikviteta i Pannonian challenge te Dani vina i turizma koji će ovog svibnja dobiti posve novu dimenziju. Sve tri manifestacije vrlo su pogodne za jednodnevne dolaske grupa gostiju iz Srbije i drugih susjednih zemalja. Maurus ističe susret s predstavnicima aviokompanije Adria airways, koji su se zanimali za mogućnosti letova iz naše zračne luke.

Tvrtka iz Skopja nam je prezentirala njihovu aplikaciju za ‘pametne telefone’ kojom je moguće na kvalitetan način predstaviti turističke inorfmacije o određenom gradu, pa tako i Osijeku“, naglasio je Maurus.

Među ukupno 150 prijavljenih sudionika u ovim “B2B” razgovorima, sudjelovalo je i nekoliko osječkih turističkih agencija, Hotel Osijek i JU Park prirode Kopački rit. Svi sudionici označilli su ostvarene kontakte konkretnim, ali i iskreno priznati kako nisu očekivali toliko zainteresiranih sugovornika. No očito je kako je Osijek, sada se to može konstatirati, izrastao u kvalitetan turistički proizvod.

sajam495
GALERIJA: Sajam antikviteta (7.1.2012.)

[blockquote]Sve više turista

S 9,7-postotnim povećanjem broja noćenja u 2011. u odnosu na godinu prije, Osječko-baranjska županija potvrdila se kao kontinentalna županija s najvećim brojem noćenja. “Analize su pak pokazale kako to više nisu samo poslovni ili tranzitni gosti, već je sve više riječ o skupinama turista koje ciljano dolaze u županiju, odnosno ponajviše u Osijek”, naglasio je Macanić. Prošle je godine najveći slavonski grad ostvario gotovo 97 tisuća noćenja.

Macanićev nasljednik

Damir Macanić u Beogradu je potvrdio da 1. travnja napušta Turistički zajednicu i počinje raditi na čelnom mjestu turističke agencije. “Vraćam se ponovno u ‘proizvodnju’, iz koje sam u konačnici i došao u TZ”, kaže Macanić. A gradski kuloari već licitiraju s imenom njegova nasljednika – navodno je riječ o direktoru jedne od tvrtki u gradskom vlasništvu.[/blockquote]

Dario KUŠTRO (Glas Slavonije)

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari