Pola godine nakon otvorenja novog autobusnog kolodvora svi, čini se, zadovoljni.Grad Osijek jer ima novo arhitektonsko zdanje vrijedno divljenja, Osijek-Koteks koji njime upravlja zadovoljan je "životom" na kolodvoru i oko njega, a APP Požega kao pružatelj kolodvorskih usluga brojem putnika jer od otvorenja do danas prodano je oko 108.000 karata.
Ipak, možda je najzadovoljnije onih desetak Osječana koji su tu pronašli radna mjesta i izvor prihoda za svoju obitelj.
“Za tehničko održavanje, čišćenje i zaštitarsku službu izabrana je zagrebačka tvrka ‘V grupa’ koja je zaposlila desetak osoba, isključivo s našeg područja. Pet je koncesionara koji koriste poslovne prostore, a iako nije realizirano, bilo je ozbiljnih interesenata za prostor fitness centra, koji je predviđen na katu kolodvora“, kaže Dejana Šipoš, direktorica Autobusnog kolodvora.
Ono što tišti jest prazna podzemna garaža. Iako je ondje sat vremena parkiranja tri kune, što je za kunu manje nego na parkiralištima u okolnim ulicama, tijekom dana garažu koristi samo nekoliko automobila, odnosno jednako toliko je korisnika koji su se odlučili za mjesečni, odnosno godišnji najam parkirnog mjesta.
“Animacijski, ali i kao izraz brige, za snježnih dana garaža je bila otvorena za sve koji su ondje željeli parkirati. Nadali su se da će tako potencijalni korisnici prepoznati blagodati koje pruža grijanje i videonadzirana garaža“, kaže Šipoš.
Iako su već bili prozivani zbog “mraka” u objektu tijekom noći, Šipoš objašnjava kako je, u dogovoru s APP-om, posrijedi logična i štedljiva odluka. Budući da na kolodvoru od 23 do 4 sata ne prometuju autobusi, pa nema ni putnika, rasvjeta je smanjena na minimalnu potrebnu razinu.
[blockquote]3 kune stoji sat parkinga u podzemnoj garaži na kolodvoru
16 perona je na raspolaganju autobusnim prijevoznicima
108 tisuća karata je prodano od otvorenja
kolodvora
tvrtka kći
Novi kolodvor vrijedan 120 milijuna kuna izgradio je
Osijek-Koteks, prema modelu javno-privatnog partnerstva. Grad je
ustupio više od 20.000 četvornih metara zemljišta, a
Osijek-Koteks kao privatni partner je preuzeo gradnju i
gospodarenje objektom u idućih 30 godina. Za tu namjenu
Osijek-Koteks je osnovao i tvrtku kći, Autobusni kolodvor, koja
je zadužena za koordiniranje svih aktivnosti u tom
objektu[/blockquote]
D.Kuštro (Glas Slavonije)