Osječka Saponia d.d. u prva tri mjeseca ove godine ostvarila je 129 milijuna kuna vrijednu prodaju svojih proizvoda, što je 6-postotni rast u odnosu prema istom prošlogodišnjem razdoblju, odnosno 2-postotni rast prema planu.
Na domaćem tržištu rast je iznosio sedam, a u izvozu pet posto.
“Takve poslovne rezultate ostvarili smo i unatoč još uvijek
postojećoj stagnaciji životnog standarda hrvatskog i stanovništva
naših 14 izvoznih tržišta, koja sve više preferiraju jeftinije
proizvode, ali i uobičajeno slabijoj prodaji naših proizvoda u
prvom kvartalu svake godine“, kaže Damir
Skender, predsjednik Uprave Saponije.
Do kraja godine očekuju još bolje rezultate, a njima će svakako
pridonijeti i bogata paleta unaprijeđenih i redizajniranih
proizvoda,
poglavito Faksa i Ornela, čija marketinška kampanja upravo
počinje.
U Saponiji mnogo očekuju i od nove DI kreme za sunčanje,
proizvodnog segmenta u kojem računaju na čak 50-postotni rast u
ovoj godini. Uz to, ove godine tvrtka je otvorila i dva
nova izvozna tržišta, rumunjsko i bugarsko, što će
sigurno pridonijeti rastu realizacije, tako da menadžment računa
da će ove godine izvoz dosegnuti čak 55 posto ukupne realizacije.
N.Vukadinović (Glas Slavonije)