Tradicionalno je prosinac mjesec u kojemu najviše peglamo kartice i u 2019. predviđa se da će Hrvati doseći iznos od 15,3 milijardi kuna, a psiholog otkriva kako je uzrok svemu blještavilo
Kupnja poklona, ali i svega drugoga što nam baš tada zatreba (ili
pak ne) tradicionalno se već veže uz prosinac – mjesec u kojemu
se dosegnu rekordni rezultati potrošnje. Hrvatska gospodarska
komora procjenjuje kako će Hrvati ove godine potrošiti
čak 15,3 milijardi kuna, što je u odnosu na 2018.
za oko pola milijarde više.
Najviše se kupuju igračke, kozmetika, odjeća, obuća i
tehnika. Oni koji kupovinu obave na vrijeme najčešće i
troše racionalnije, ali izbjegavaju i gužve, napetost i mogućnost
impulzivne kupnje stvari koje nam nužno ne trebaju, a koje nas
dugoročno mogu dovesti u financijske probleme (dugovi u siječnju
i veljači).
Psiholog otkriva kako je invazija blještavila jedan od
glavnih marketinških trikova koji nas potiče na kupnju.
Pojašnjava kako je šarenilo oko nas napravljeno da bi nas
potaknulo da trošimo više.