Pogledajte koji su sportski, financijski i marketinški ciljevi budućeg vlasnika NK Osijeka

Možemo reći kako je sutra na rasporedu jedan od najvažnijih datuma u povijesti NK Osijeka. Naime, vijećnici Gradskog vijeća Grada Osijeka odlučivati će o sudbini Nogometnog kluba Osijek, odnosno o njegovoj prodaji mađaraskom investitoru Lorincu Meszarosu i njegovom hrvatskom partneru Ivanu Meštoroviću. U dijelu medija krenule su i pomalo zle klice, ali tako to valjda ide kad se konkurecija uplaši da bi NK Osijek ponovo mogao igrati značajniju ulogu na hrvatskoj nogometnoj sceni. No, pustimo to na stranu i pogledajmo što to potencijalni novi vlasnik obećava.  Bitno je istaknuti i kako je kupovina dionica u vlasništvu Grada samo jedan od koraka ka konačnoj kupovini kluba. Nakon što grad pristane na prodaju, preostaje obaviti isto i s IPK, Gradskom bankom i Vodovodom, ali s obzirom na sve najave, ne očekuju se problemi na tom putu. Ono što pak sve navijače kluba zanima jest pitanje što će biti nakon što novi vlasnik preuzme klub. Zasigurno, privatni vlasnik znači i privatne interese i svatko tko misli da privatniku nije interes zaraditi vara se. I to je ono što je dobro jer više ne bi trebalo biti sumnjivih prodaja igrača, nepodmirenih dugovanja i svega onog što je opterećivalo klub i dovelo gotovo do bankrota. Ciljevi u idućih pet godina Prije svega, prema pismu namjere koje su investitori dostavili, cilj je transformirati klub u finacijsko samoodrživ sustav koji postiže rezultate za vrh tablice HNL-a, a automatski i sudjelovanje u europskim natjecanjima. Kroz taj proces, svakako će značaju ulogu odigrati i navijači kojima se vlasnik želi približiti i vratiti ih na tribine. Sami investitor izraditi će i strateški dokument vođenja kluba, a koji će biti podjeljen u tri cjeline: sportski, financijski i marketinški ciljevi.  Sportski ciljevi zasigurno će biti oslanjanje na vlastiti igrački kadar i stvaranje kadra za sve selekcije kluba. Oni manje kvalitetni koji ne dobiju prigodu u seniorskom pogonu ustupiti će se klubovima nižih razina koji su kroz godine zapostavljeni od strane kluba.  Financijski cilj broj jedan biti će podmirenje dugovanja iz proteklih razdoblja koje su kamen oko vrata kluba. Sve da samo taj dio odradi novi vlasnik, navijači će moći biti itekako zadovoljni. Nakon toga biti će stvorene osnovne pretpostavke za konačnu likvidnost kluba u budućnosti. Marketinški ciljevi, koji su do sad biti gotovo u potpunosti marginalizirani kad je u pitanju NK Osijek, zauzimaju značajno mjesto u pismu namjere investitora i zasigurno će se itekako pažnje pokloniti upravo tom segmentu. Postaviti će se dugoročna i kratkotrajna marketinška strategija uz primjenu i korištenje vizualnog identiteta, imena i znaka, tisak promotivnih materijala, oglasa, letaka, publikacija, izrada mjesečnog, polugodišnjeg i godišnjeg marketinškog plana, liste potencijalnih sponzora, novi sponzorski ugovori - u zemlji i inozemstvu, plan promotivnih akcija s navijačima, web stranica i suradnja s navijačima. Interes vlasnika biti će i korištenje oglasnog potencijala na stadionu i ostalim klupskim prostorima, ali i na događanjima u organizaciji kluba. Konačno, raditi će se i na strategiji komunikacije prema svim zainteresiranim stranama - mediji, navijači, članovi, dioničari..., a sve s ciljem približavanja kluba građanima Osijeka i regije. S obzirom na navedeno čini se kako su pred klubom bolja vremena i manje stresa za navijače. Ništa od navedeno nije znanstvena fantastika i ukoliko se ozbiljno pristupi poslu ništa od navedenih ciljeva nije neostvarivo. Tekst: SiB.hr   

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari